KÉRJÜK, ENGEDÉLYEZZE BÖNGÉSZŐJÉBEN A HIRDETÉSEK MEGJELENÍTÉSÉT, EZZEL TÁMOGATJA A PORTÁL MŰKÖDÉSÉNEK FENNTARTÁSÁT!

KÖSZÖNJÜK!

Ráverik a farkukat Nagy-Magyarországra… – avagy: gondolatok a Nemzeti Színház "Magyar ünnep" című darabjáról

Kérjük, egy megosztással támogassa honlapunkat!

Múlt pénteken mutatták be a Nemzeti Színházban Alföldi Róbert legújabb rendezését, a Magyar ünnep című darabot. A Závada Pál által elkövetett színmű a második bécsi döntés, majd a revíziót követő évek magyar történelmét akarja feldolgozni, de talán mondanom sem kell, hogy a kétfelvonásos darab hangulatának és üzenetének, az ég egy adta világon semmi, de semmi köze nincs a magyar valósághoz.

A “mű”, ahogy az az utóbbi években már lenni szokott, ismét egy sajátos közel-keleti ízlésrendszer szerint akarja az eseményeket reprezentálni számunkra.

A történet az erdélyi bevonulás idején kezdődik, majd hét esztendőn keresztül követi nyomon három, egymással kusza kapcsolatban élő sváb, zsidó és félzsidó magyar család sorsát. Így aztán főkarakterként feltűnik egy félzsidó, modern fényképésznő, annak barátnője, a zsidó divatáruboltos Emma, annak kisfia, a kiskamasz Palcsi és férje, a munkaszolgálatos Dezső. De van még egy sváb származású, zavarodott katonatiszt és megjelenik a színpadon annak testvéri féltékenység miatt szélsőségekre hajló antiszemita öccse is.

Ha valakinek még hiányérzete lenne, azt szeretném megnyugtatni. Természetesen van homoszexuális is a darabban, aki egy zsidó segédlelkész képében jelenik meg, és persze vannak még kurvák, na és persze gonosz papok. Azt hiszem ennél többet a fővárosi, liberált értelmiség nem is kívánhat magának. Az igények már a szereposztásnál ki vannak elégítve, innen pedig már az előadás minden perce ünnep.

A mű legfontosabb üzenetét Alföldi a bemutató után ekképpen foglalta össze: “1940 augusztusát sokak örömmámorban élték meg, másoknak azonban rémálmot jelentett.” E mások közé tartozik a darab szereplőinek nagy része, akik azért fogadják aggodalommal a visszatérést az anyaországhoz, mert így érvényesek lesznek rájuk az itthon meghozott zsidótörvények.

Az persze egyáltalán nem zavarja az igazgató urat, hogy annak idején Magyarországhoz képest Romániában már hónapokkal korábban érvényben voltak ezek a szabályozások. Arról már nem is beszélve, hogy a honi törvényekkel ellentétben, a románok lényegesen jobban korlátozták abban az időszakban a zsidók jogait. Így az egyáltalán nem igaz, hogy a visszacsatolt terülteken élő zsidók rosszabb helyzetbe kerültek volna, mint amikor még a románok fennhatósága alatt éltek.

De lépjünk túl ezen a kis “apróságon”, és térjünk vissza a darabhoz, mert azért azt érdemes felidézni, hogy Alföldi mivel próbálja meg szemléltetni, milyen eszközökkel próbálja meg bemutatni a felvilágosult, és persze értő, közönségének az akkori történéseket.

Gondolom, abban nem lehet vita, hogy egy ilyen történelmi eseményt feldolgozó műben az nagyon zavaró lenne, ha nem lenne benne dugás.

Van. Hol férfi a férfival, hol nő a nővel bújik össze, van továbbá gatyaletolásos szexjelenet és asztalon való “szeretkezés” is. Aztán a történelmi események – mily meglepő fordulat! – feloldódnak egy transzvesztita revüshowban, hogy aztán a történéseket tovább szője egy ordenáré módon előadott hazafias dal. Majd a mű csúcspontjaként előjönnek a magyar honvédbakák, akik ráverik a farkukat Nagy-Magyarországra…

A végén pedig az értő közönség tapsol.

Az egészben pedig az a “legszebb”, hogy Zavada ezt a művet a Nemzeti Színház egy korábbi pályázatára írta, melyben a Tízparancsolat alapján, egy-egy parancsolat témájára kellett egy-egy színdarabot alkotni. Závada Pál a harmadik parancsolat bemutatását választotta, mely így szól: “Az Úr napját szenteld meg!”

Ha pedig még ehhez hozzávesszük Alföldi nyilatkozatát, mely szerint: “A darab rólunk szól, népeink, nemzeteink, etnikumaink, felekezeteink megbecsülésére tanít. Závada Pál ebben a művében szándéka szerint mindent összefoglalt, amit Istenről, hazáról és családról mondani szeretne”, akkor nekünk itt a végén már csak egyetlen egy apró kis gondolat marad: Elmentek ti a bús p….ba!


Bóna Mária Ilona



Eszük ágában sincs meneszteni Alföldit.  “Magyarország jogállam” – mondotta Szőcs Géza

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=WUCI3-lNFSQ]

Közreadta: Nemzeti InternetFigyelő

Kapcsolódó: A Závada-Alföldi-duó nagy dobása: nyílt színi gruppen-onánia Izrael térképére

LÉLEKEMELŐ - mementó 2006 emlékmű

Petíció az emlékmű megvalósításáért!

Aláírásával egy elvi támogatást fogalmaz meg. Amennyiben elegendő társadalmi támogatást gyűjtünk össze, elindítjuk a megvalósításhoz szükséges jogi és szakmai lépéseket.

Kattintson ide a petíció aláírásához!

További részletek itt!

0 thoughts on “Ráverik a farkukat Nagy-Magyarországra… – avagy: gondolatok a Nemzeti Színház "Magyar ünnep" című darabjáról

  1. … és TERMÉSZETESEN ezt a kétharmados (judeo-)keresztény – konzervatív- polgári- (miegymás) kormányzat tűri, ami ebben az esetben a támogatással egyenlő, hiszen ezt a buzerájt közpénzből tartják fenn!

  2. Lehet itt tiltakozni,-demonstrálni-ki figyel oda? Ebben az esetben talán nem azt kellene számolgatni,hogy mi pénzbe kerülne ennek az abberrált embernek az eltávolitása,hanem azt,hogy mennyire megalázó és káros az a tevékenység,amit a “Nemzeti Szinház” élén a magyarság ellen tesz.
    Csak akarat és elhatározás kérdése a leváltása.Nem “végkielégiteni” kell,hanem egyszerűen leváltani,mert nem a Nemzetünk érdekében látja el feladatát,hanem ellenünk.Úgy gondolom,hogy a szerződésében rögzitették (normális helyeken ez igy szokás),mi a feladata. Ha nem azt teszi, ha a szerződében foglaltakat nem tartja be,azonnal “kirúgható”,meneszteni kell. Aki közfeladatot lát el,-ami az ő esetében nem lehet kérdéses-annak a közt kell szolgálni,-közpénzből-vagyis minket. De nem csodálkozom,hogy még mindig a helyén teheti amit tesz,hiszen itt senkit nem váltottak le,mert az “nem elegáns”,ahogy Tarlós főpolgármester mondta,amikor rákérdeztek mit kiván tenni Demszky felelősségrevonása ügyében.Azaz semmit.Az idő pedig rohan,és mindenki megússza,csak a “kishalak” nem kerülhetik el a bűntetést,mert azoknak nincs “mibűl”,miközben az elejtendő “nagyvadak” járják az országot,osztják az “észt” 2000-el,és bújtogatják az agyhalott hiveiket.
    De megtehetik mert van “mibűl”,-a mi pénzünkből,a mi elrabolt és magánzsebekbe juttatott nemzeti vagyonunkból,a teljes eladósitásunkból-bűntetlenül,az elévülésre játtszva.Ebben ne legyen senkinek kételkednivalója.Mert a pénz “nagyúr”,és ugyebár a “pénznek nincs szaga”,könnyen jött,könnyen megy az eftársaknál,innen is,meg onnan is,mert a mentalitásban nagyon is megegyeznek.Az hogy “erkölcsösség”(mostmár politikusság) a szótárukban nem szerepel,az csak ránk- kisemberekre- vonatkozik. Ránk pedig magas ivből tesznek.

    1. “Nem “végkielégiteni” kell,hanem egyszerűen leváltani ” helyett
      nem lehetne csak úgy simán meggyújtani ??? csak egy kicsit….

  3. Vajon akkor mit szólnának, ha izrael állam megalakulásának ünnepén zsidó katonák ‘locsolnák’ meg izrael térképét? Azér kíváncsi lennék rá…

  4. Amennyiben Szöcs Géza àllamtitkàrhoz tartozik a szinhàz is, ugy el tudom képzelni, hogy Robika el lesz “türve” még egy darabig.
    Géza, mint müvész, nagy “formabonto”!

    1. A Géza …csak nem? az is olyan …izé (Jézusom mi lett ebből a világból !)

  5. “Alföldi nyilatkozatát, mely szerint: “A darab rólunk szól, népeink, nemzeteink, etnikumaink, felekezeteink megbecsülésére tanít. Závada Pál ebben a művében szándéka szerint mindent összefoglalt, amit Istenről, hazáról és családról mondani szeretne”…
    Kerdezem:
    –Kinek legyen emiatt BUNTUDATA ?
    A GYALAZONAK vagy a MEGGYALAZOTTnak ?
    Es ki keri majd szamon az elkovetett BUNT ?
    Es kin kerik szamon a jogszolgaltatok?Stoffan Ur gondolatmenetet kovetve (“Az árulás és a gyűlölködés a magyarországi magyar számára olyan, mint a levegő. Nem tud nélküle élni. “http://internetfigyelo.wordpress.com/2011/02/28/ciganykerdes-okai-es-megoldasa-magyarhonban-es-az-unioban-i-resz/ )
    ,szamonkerni csak a meggyalazottat lehet,legfeljebb evekig “pereskedhet”.
    –Miert hallgatnak a Tortenelmi Magyar Egyhazak?
    Az egyhaz megall a laban…,de a magyar nemzetnek,-megmaradasa erdekeben-szuksege van/lenne a magyar egyhazak vedelmere.Csak nem “buntetnek” ok is,mint Stoffan Ur?
    Valoban itt van az ANTIKRISZTUS.A fenti,Alfoldi-Zavada “muveszet” ennek egyik megnyilvanulasa.

    1. “–Miert hallgatnak a Tortenelmi Magyar Egyhazak?
      Az egyhaz megall a laban…,de a magyar nemzetnek,-megmaradasa erdekeben-szuksege van/lenne a magyar egyhazak vedelmere.Csak nem “buntetnek” ok is,mint Stoffan Ur?”
      Nagyon sokat gondolkodtam ezen.Ismereteim es a szukebb-bovebb csalad elmondasa alapjan az utolso,a nemzeteert az eletet is felaldozni kesz magyarorszagi fopap Mindszenty József, eredeti nevén Pehm József (Csehimindszent, 1892. március 29. – Bécs, 1975. május 6.) Esztergom érseke, Magyarország utolsó hercegprímása, …VOLT.
      Aztan a neten erre bukkantam.Azota sokat gondolkodom az olvasottakon…
      “Őszkatona: Hogyan néz ki a jószándékú terelés a mélység felé
      2011.03.01
      ÖSZKTN.jpg
      Őszkatona: Hogyan néz ki a jószándékú terelés a mélység felé
      A jovonk.info oldalon megjelent, Tamási Attila cikke, Néhány evangéliumi rész az imádságról, mely a mai (hibásan) “keresztény”-nek nevezett megvezetett hívők hiedelmét jól példázza.
      http://jovonk.info/2011/02/28/nehany-evangeliumi-resz-az-imadsagrol
      A szerző jószándékot, segítőkészséget sugároz, látszólag ismeri is az evangéliumokat, sok jó tanácsot is ad. De, mondanivalója lényegében talmudista ideológián alapszik. Habár tisztán látja hogy az egyházi vezetők zsidók, és hogy botrányaik, csalásaik, hazugságaik közismertek, mégsem tud megszabadulni azoktól a sátáni rögeszméktől melyek a judaizmus és a nem-zsidók számára kiagyalt zsidókrisztiánizmus szolga-szektái alapjai, és melyeket ez elmúlt 1100 év alatt a zsidók és bérenceik tűzzel, vassal kényszerítettek a tisztalelkű magyarságra.
      Attila honfitársunk cikkét a szolgasors elfogadtatásával kezdi: “embernek le kell borulnia Isten előtt, hogy ezáltal is kifejezze alázatát”. Később pedig Istent Atyaként ismerteti, Jézus szavait idézve. A kérdés ma is fennáll (amint azt már máshol is fölvetettem):
      http://www.magyarmegmaradas.eoldal.hu/cikkek/figyelemre-melto-irasok/5103.html
      Hány normális “atya” tűri el hogy gyermeke “leboruljon előtte, hogy ezáltal is kifejezze alázatát”? Miféle kisebbségi érzésben szenvedő elmebeteg szülő követeli meg az efféle megalázkodást gyermekétől? Minden normális családban a kisgyerek föláll, még pipiskedik is, fölnyújtja karjait, kezeit apja vagy anyja felé, és ha már tud beszélni, azt kéri: “vegyél föl apu, anyu”. Ez a természetes, egészséges, szeretetet érző és sugárzó viszony megnyilvánulása gyermek és szülő között; ez a valódi magyar keresztény viszony megnyilvánulása ember és az Atya-Anyaisten közt.
      Továbbá, Attila honfitársunk azt állítja hogy a “leborulás a legrégibb, legáltalánosabb, külső megjelenése az imádságnak. Valamelyest ennek külsősége minden népnél megmaradt”. Ez egy óriási tévedés. A valóság evvel szöges ellentétben áll: A világ egyetlen népe sem, a legkezdetlegesebb amerikai bennszülöttől a legmagasabb lelki szinteket elért tibeti szerzetesekig, “borul le” amikor imádkozik, kivéve a héber eredetű ábrahámista ideológiák hatáskörébe került népeket.
      Az evangéliumokat illetően, kezdjük avval hogy Jézust soha senki sem hívta “Krisztus”-nak, se Földön járása során, se azután még vagy 400 évig. Ezt az nevet vagy elnevezést soha senki sem említi; nyoma sincs ennek a héber “felkent”-et jelentő szónak Jézussal kapcsolatban. Ez a megszólítás a Saul rabbi-féle római ortodoxia 4.-5. századbeli koholmánya.
      A Máté-nak és Lukács-nak nevezett evangéliumok is ennek az ortodoxiának a koholmányai. Se Máté se Lukács soha sem találkoztak Jézussal, nem is az ő korában éltek – ha egyáltalán léteztek. Ezen írások összelopkodott és a valódi keresztényekből kikínozott vallomások elzsidósított tákolmányai.
      A fölsorolt versek Máté és Lukács kétségtelen zsidó világnézetét tükrözik: A valódi keresztény hitben szereplő isteni, atyai, föltétel nélküli szeretet és ezen szeretetből fakadó megbocsájtás helyett ezek a versek “jutalmazással” és “megfizetéssel” próbálják megvesztegetni és, a biztonság kedvéért, megfenyegetni, a “hívőt”: Pl. “Isten-félelem”, isteni büntetések és a megbocsájtás megtagadása az engedetlen “hívőtől”. De a zsidó gondolkodást legjellemzőbben a bosszú istenesítése tükrözi. “Hát az Isten nem áll-e bosszút az ő választottaiért…”, “Mondom néktek, hogy bosszút áll értök hamar. Mindazáltal az embernek Fia mikor eljön, avagy talál-e hitet e földön?” Ráadásul a tipikus zsidó fajgyűlölet is rendszeresen fölmerül Máté és Lukács verseiben pl. “az ő választottaiért”. Tetejébe, ezek a zsidó evangélisták “kidíszítik” írásukat a zsidó babonák szertartásaival, pl. “kend meg a te fejedet”.
      Hivatkozás az apostolokra különösen megtévesztő, mert egyetlen apostol sem tette be lábát a saulista Romába ahol ezek az írások keltek. Ezt még maguk a zsidókrisztián papok is nagy részben vallják amikor elmondják a breviáriumot. Tadeus Mezopotámiába ment, Simon Egyiptomba, András Európa Szkitiájába, Tamás a pártusokhoz, Bartolomé Indiába, Fülöp Szkitiába, stb. Azt pedig még a Vatikán is bevallja hogy Péter Antiokheiában (Törökországban) alapította meg Jézus Egyházát, ahonnan Babilonba ment.
      Összefoglalva, Tamási Attila honfitásrunk cikke egy jóindulatú, segíteni-akaró lélek írásának tűnik, melyben, sajnos, a magyarságra kényszerített zsidó világnézet erkölcstelenségének és elképzelhetetlen kegyetlenségének szentesítésével próbálja honfitársait megvédeni ugyanazon sátáni ideológia veszélyétől. Itt nem csak a hiedelmi eltérés aggasztó: Itt úgy látszik hogy a dogmatikus gondolkodás kizárja a logikát.”
      http://www.magyarmegmaradas.eoldal.hu/cikkek/hitunkrol_-vallasunkrol/5070.html

  6. Sok hűhó semmiért………a lényeg:Alföldi MARAD.Érdekes,Magyarországon egy magyar munkavállalót egyik napról a másikra elbocsájtanak bármilyen apró hibáért,kétharmados NEMZETI?kormány mellett Alföldit miért nem lehet?Amit ő csinál művészet címén azt szabad egy forradalom után is?
    Nem változott itt semmi kérem az időjáráson kívül…………forradalom………ugyan,még egy petárda sem durrant a fülke közelében.

  7. Gézának nehezen követhető gondolatmenetei vannak, de eljutott OV konyhájáig és OV feleségét szédíti, hisz a Konyhaablakból című könyvét Ő előszavazta.
    Keményen ül a nyeregben!
    Egyesek azt pletyózzák, hogy Géza genetikailag is zsidó, nem csak lelkében. De ez az utóbbi a fontos, véleményem szerint!
    Kár Gézukáért!
    Első verseskötetére felfigyeltünk feleségemmel együtt és küldtük is szanaszét az önerőből megvásárolt kötetet és hívtuk fel a figyelmet, hogy tessék itt van újra egy igazi erdélyi magyar tehetség!
    Kár Gézukáért!
    Nagy kár!
    Most süllyed le a szemétdomb legaljára, oda, ahol a befedett pöcegödör kezdődik!

  8. Szőcs Géza már akkor kigúnyolta magyarokat, amikor sokan észre sem vették, ő írta, hogy a Bering szoroson át jönnek minket az indiánok megmenteni, honnan volt neki ekkora informatikája, és miért gúnyolt ki egyszerre két lenyomorított népetÍ? vajon miért, mert benne van a génjeiben, talán, lehet::..

  9. Amerikában, ha bármelyik színházban ez megesne, hogy a színpadon az amerikai zászlóra verné valaki a farkát, az nem biztos, hogy élve jönne le a színpadról.
    Ha megúszná, másnap már nem léphetne fel és jól tenné, ha komoly ügyvéd után nézne a börtönből…
    A “magyar” parlamentben egyetlen olyan hazáját szerető politikus nincsen, aki megfelelően hallatná a hangját és alföldit ezért börtönbe juttatná és azonnali hatállyal kirúgatná.
    Iszonyú szégyen, hogy a Nemzet Színházában egy utolsó aberrált féreg a nemzetet gyalázza!!! Nagyobb szégyen, hogy nem rendezünk egy olyan tüntetést, ami megoldaná a hazaáruló politikusok helyett egyszer s mindenkorra ezt a problémát!!!

  10. Alföldit én sem szeretem!
    De ha már Zagyva a parlamentben lehet vagy a fideszes Wittner, akkor Alföldi miért ne lehetne igazgató a Nemzetiben.

    1. Ki vagy te erdélyi katalin? Màr a neved is gyanus!
      Ezen a portàlon nem szoktak a valamikori befogadàsért könyörgök leszàrmazottai irogatni! Mit keresel te itt sàtàn fajzat? Jézus nevezett igy benneteket! Megtalalàlhato az uj testamentumban!
      Kotrodj innen!

    2. Katalin drága!
      Bölcsebb maradt volna, ha nem üti be a billentyűjén “magvas mondandóját”.Itt ugyanis nem a szeretem-nem szeretemről van szó,hanem a Nemzet Szinházáról,és az ott látható “darabról”,ami méltatlan a helyhez,egyben közerkölcs romboló!De elmondható ez az igazgatójáról is-kiegészitve egy picinyke de kevésbé sem fontos jelzővel: abberált.Önnek úgyláttszik jobban tetszik a táncoslábú pápai tahó!
      “Nagy az Isten állatkertje………….

  11. Tisztelt Erdelyi Katalin!Kerem,ne csusztasson!A fenti cikkben Alfoldirol volt szo.Nem pedig az on altal emlitett masik ket szemelyrol.Az utobbiak nem”szinhazi”emberek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük