Hirdetés

Kínai támadást jelentett be a tajvani tévé

Kérjük, egy megosztással támogassa honlapunkat!

A CTS tajvani tévécsatorna szerdán bocsánatot kért, amiért tévesen azt közölte, hogy a  Kínai Népi Felszabadító Hadsereg (PLA) támadást intézett a sziget ellen – jelentette a TASS a tajvani nemzetközi rádióra hivatkozva.

Az ügynökség szerint a csatorna vezetése technikai hibával magyarázta az esetet.

A rádió szerint a reggeli hírműsor nézőit megdöbbentették a ticken (alul futó szalagcímek) megjelenő harsogó főcímek:

“Xinbei PLA rakétatámadás alatt”, “Kikötői robbanások megsemmisítették a hajókat”, a “Kínai Kommunista Párt háborúra készül, szükségállapotot hirdettek”.

A hálózat később elnézést kért a közpánikot okozó esemény miatt. Azzal magyarázták meg a történteket, hogy a főcímeket egy előre rögzített katasztrófagyakorlaton használták. A ticker-bejegyzés a tévécsatorna adminisztrációjának magyarázata szerint, a reggeli hírekben jelent meg, a beállítások meghibásodása miatt.

A csatorna vezetése azt ígérte, hogy fegyelmileg vonják felelősségre a hibát elkövetőket.

Kiemelt kép: illusztráció / Taiwan Tv

Nemzeti InternetFigyelő (NIF)

Facebook hozzászólások

toggle
%d bloggers like this:

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás