KÉRJÜK, ENGEDÉLYEZZE BÖNGÉSZŐJÉBEN A HIRDETÉSEK MEGJELENÍTÉSÉT, EZZEL TÁMOGATJA A PORTÁL MŰKÖDÉSÉNEK FENNTARTÁSÁT!

KÖSZÖNJÜK!

Alkotmányozás a „kretének uniójában”

Két egymást kiegészítő és egymással vitatkozó cikkhez ( Stoffán György: „Kretének uniója …” és dr. Bene Gábor: „Kretének uniója … vagy az államszövetség kelekótyái”) szeretnék hozzászólni és a hasonlóan színvonalas hozzászólásokhoz is. Mindjárt az elején le kell azonban szögeznem, hogy az alkotmányozás kereteit, szükségességét és lehetőségeit illetően egyértelműen osztom dr. Bene véleményét, de reményeim szerint egyes részletek tekintetében talán ki tudom egészíteni a gondolatait.

Először egy pontatlanságot szeretnék kiigazítani: Marxnak és feleségének is zsidó rabbi volt ugyan a nagyapja, de Marx apja még a fia születése előtt áttért a lutheránus vallásra, Marx anyja pedig Marx születése, még pontosabban a szülei halála után keresztelkedett meg. (Lehet, hogy azért, mert egy zsidó szülőnek szabályos temetési szertartást kell tartania, ha a gyereke keresztény hitre tér?) Maga Marx lutheránus szellemben nevelkedett és, állítólag, a 20-as éveiben vált istentagadóvá, egyesek szerint sátánista befolyásra. Ezt az állítást igazolni látszanak józan ember számára teljesen eszelősnek tűnő költeményei is.

 

A szerzőknek tökéletesen igaza van abban, hogy az EU teljesen materialista diktatúra és nemsokára legalább olyan vallásüldözésnek leszünk a tanúi, mint a Szovjetunióban volt Trockij dühöngése idején volt. Jó előszele ennek, hogy Franciaországban betiltották a déli harangszót, mert sértette egy bizonyos kisebbség „érzékenységét”. Az USA-ban tilos olyan képeslapokat forgalomba hozni karácsonykor, amelyek a betlehemi születési jelenetet ábrázolják, mert az is sérti annak a bizonyos, toleráns kisebbségnek az „érzékenységét”. No nem a muszlimokét, mert ők Jézust nagy prófétának tartják, amely tényt az „új Hitler”, Ahmadi Nedzsad nyomatékosan ki is hangsúlyozta Bushhoz és Merkelhez intézett leveleiben, amin ez utóbbiak természetesen csak lenézően mosolyogtak és válaszra sem méltatták azokat. Az USA-ban az állami iskolákban nem szabad a karácsonyról beszélni, hanem a „fény ünnepéről” (gondolom hanuka ), vagy az év végi ünnepi időszakról. (Képeslap szövegek: Christmas helyett X-mas, mert a Christ nagyon sértő, karácsonyi üdvözlet helyett „season’s greetings, azaz évszaki üdvözlet.) Hasonló értelmű döntést hozott tavaly Oxford városa is. Ma nálunk néhány városban még közterületen felállítanak adventi koszorúkat, de biztos vagyok benne, hogy a Fidesz testvérpártjával rokonszenvezők nemsokára követelni fogják nálunk is az ilyen vallásos jelképek kitiltását a közterületekről, mégpedig az egyház és az állam szétválasztására hivatkozva, mint az USA-ban is tették. Ezt annak ellenére meg fogják tenni, hogy Stoffán úr szerint az új alkotmány az „Istennel és a kereszténységgel fog kezdődni”, amit nagyon kétlek. Hogy miért? Hát ha a médiatörvény ekkora össztüzet váltott ki, mit fog kiváltani a saját történelmét megtagadó, a kereszténységnek még csak az említését sem megengedő EU-ban Istennek a megemlítése a magyar alkotmányban? Vagy csupán a „Legfőbb Lényre” fognak utalni, amelyet egyelőre mindenki tetszése szerint, multikulti módon értelmezhet? Az elmúlt évben történt, hogy egy Olaszországba települt finnországi asszony kezdeményezésére valami EU bíróság megtiltotta Olaszországnak, hogy az állami iskolákban a feszületet kifüggesszék. Egyetlen betelepült személy ajvékolása Brüsszel számára többet számított, mint a „szuverén” olasz nép hagyománya és akarata. Az EU felülírja Olaszországban és minden tagállamban a népfelség demokratikus elvét, és bevezeti az „komisszárfelséget”, azaz az EU komisszárok (commissioner – (nép?)biztos) élcsapatával, amit már bízvást nevezhetünk az új KB-nak (a PÁRT Központi Bizottsága), helyettesítik a népet. Nem ismerős? Ők, az olaszok is lemondtak a „függetlenségük egy kis darabkájáról”, mint mi. Az USA-ban már tilos közterületeken karácsonyfát és keresztény szimbólumokat, pl. keresztet is felállítani. Amerikai példaképünk követésének az okán várható, hogy előbb-utóbb nálunk is meg fogják tiltani pl. a Jobbik keresztállítási akcióját. Ez ugyanis nem politikailag korrekt, azaz nem kóser. Az azonban természetes, hogy a Fehér Házban hatalmas hanuka gyertyatartót állítanak fel, aminek az ellenzői azt a választ kapják, hogy az nem vallási, hanem „kulturális” szimbólum. Óriási különbség! Nem?

Ez is érdekelheti:  A parajdi sóbánya-tragédiája... kicsit másképp

Kisgyermek ünnepi fel-ékesítése Indiában

Ebből levonhatjuk a következtetést, hogy a washingtoni Fehér Ház a zsidó kultúra fellegvára, hiszen kizárólag ezt a zsidó „kulturális szimbólumot” állítják fel ünnepélyesen, és az USA legfelső vezetői versengve gyújtogatják rajta a gyertyákat, de eszükbe sem jut, hogy az ünnepelt „multikulturalitás” nevében a világ egyik legrégibb és legnagyobb kultúrájának, az indiainak is ünnepélyesen közszemlére tegyék a hanuka ünnepnél és gyertyatartónál sokkalta ősibb, 5000 éves békeszimbólumát, a horogkeresztet, amivel, mint a mellékelt kép mutatja, ünnepélyes alkalmakkor még a kisgyerekek fejét is díszítik, és ami Vietnamban minden buddhista templom kupoláját is díszíti, a vallásos asszonyok pedig láncon a nyakukban viselik. Pedig az USA -ban sokszorosa az indiai származású lakosok száma, mint a zsidóké. Ennyit a „nemzetközi közösségben” az egyetemes emberi jogok és a „multikulturalitás” „politikailag korrekt” (azaz kóser), EU-konform értelmezéséről.

Az „új alkotmányra” visszatérve: Vajon miért vált ez szükségessé? Miért nem lehet a történelmi alkotmánnyal az alkotmányos jogfolytonosságot helyreállítani? Végtelenül egyszerű a válasz: a magyar történelmi alkotmány nem egyeztethető össze az EU un. „elveivel”, tehát tilos az alkotmányos jogfolytonosságot helyreállítani. Mert az EU jelszava, „hogy a múltat végképp eltörüljük”. Történelmi alkotmányunk nem egyeztethető össze a mindennél előbbre való, un. nemzetközi kötelezettség vállalásainkkal. Azokkal, amelyeket Stoffán úr is kárhoztat az írásában. Sőt, tovább megyek: az EU még az 1949. évi XX-as törvényt – amit ma alkotmánynak nevezünk – sem tudja elfogadni. Ezért kell most alkotmányozni, azaz az un. Alkotmányt hozzáigazítani a félrevezető módon Liszaboni Szerződésnek nevezett EU alkotmányhoz. Mert csak erről van szó. Legalábbis én ettől tartok, és azt hiszem, nem megalapozatlanul. Hiszen az a „lemondás a függetlenségünkről egy kis darabkájáról”, ami mellett oly lelkesen agitált a Fidesz és személyesen Orbán, mint egy kommunista agitátor a bolsevik forradalom előtt (l. Kernstok Károly: Agitátor a gyár kantinjában c. képét), azt jelenti, hogy az Európai Bizottság minden határozata felülírja a nemzeti alkotmányokat, ha ütközik azokkal. Mi, mint stréber éltanulók, megint elsők akarunk lenni és elsőként akarjuk átszabni az un. Alkotmányunkat az EU kaptafára. Én ezt várom, Stoffán úr! Ez az igazi oka annak, hogy nem teremthető meg az alkotmányos jogfolytonosságunk, nem pedig a 20. századra már túlnyomórészt teljesen elzüllött és „liberalizálódott” kozmopolita nemességünk hiánya. Ma én a nemesség legfőbb hiányát abban látom, hogy a politikusainkból teljesen hiányzik a jellem és gondolkodás nemessége, amit az a tény, hogy egy több ezer oldalas nemzetközi szerződést olvasatlanul megszavaztak, mindennél ékesebben bizonyít. Adja Isten, hogy ne legyen igazam! Sajnos, nem vagyok egyedül ezzel a félelmemmel. Ajánlom megtekintésre ezt a videót:

Ez is érdekelheti:  Mészárovits Tamás Géza: Hány 10 000 éve is? IV.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=k8CJsNQXoeQ .]

Ami a demokráciát illeti, kedves Bene doktor, én óvatosan használnám ezt a szót, pontosabban minden használata előtt meghatároznám, hogy mit értek alatta. A választójoggal kapcsolatban már részletesen megfogalmaztam a véleményemet (Az általános választójog természetjogi értelmezése). A demokráciáról még 2008-ban kezdtem írni egy vitairatot, de nem tudtam befejezni. Sajnos félkészen is túlságosan terjedelmes ahhoz, hogy most akár csak kivonatosan is ismertessem. Annyit talán elmondhatok, hogy számomra a demokrácia nem államforma. Szerintem a magyar történelmi alkotmány szerint működő magyar állam volt az első európai demokrácia: az országgyűlésnek minden nemes a tagja volt és azonos szavazati joggal rendelkezett, és a király egymagában, az országgyűlés jóváhagyása nélkül nem hozhatott törtvényeket. A demokrácia – anélkül, hogy a részletekbe belemennék -, szerintem nem államforma, hanem az állam működésmódja. Lehet, hogy ezen sokan ki fognak akadni, de én tartom magam ehhez a felismeréshez. A mai demokrácia működése a felelősségre nem vonható képviselőkkel, nem demokratikus. Több ilyen megtévesztő történelmi fogalmat ismertem fel, amelyek még mindig forgalomban vannak. Pl. bal és jobboldal. A történelmi szocializmust (a „szocializmust”, ahogy az megjelent) általában baloldali rendszernek nevezik, pedig jobboldali, sőt szélsőjobboldali volt, de baloldali jelszavakat hangoztatott. A „demokratikus nyugati értelmiség” a jelszavak alapján alkotott véleményt, a valóság pedig a jobboldali terror volt. Szerintem a kapitalizmus nem az újkorban jelent meg, hanem először a késő Római Birodalomban, ha nem korábban. Ui. akkor is bankáruralom volt, uzsoracivilizáció. Azaz a gazdasági folyamatokat meghatározó tényező nem a munkajövedelem, hanem a tőkejövedelem volt. Ez pusztította el Rómát és ez fogja elpusztítani az USA-t és az EU-t. Szerintem a kapitalizmust ez teszi kapitalizmussá, nem pedig az ipari forradalom eredményeképp létrejött, új termelési eljárások forradalma. Tudom, hogy ezt hallván minden közgazdász harsogó nevetésbe fog kitörni, de a nem csoda: Liska mondott valami olyasmit, hogyha valaki két szemesztert eltölt a közgazdasági egyetemen, az jóvátehetetlenül elveszíti a józan ítélőképességét. Én inkább arra kérném minden egyes olvasómat, hogy gondolkozzék el ezen a meglátásomon.

Rátérve dr. Bene Gábor igen értékes gondolataira, őt külön megkérném, hogy gondolkozzék el a szavaimon és azon, hogy mire gondolt, amikor demokráciáról és királyságról beszélt, és azon is, hogy mire gondolhatott Arisztotelész. Megvallom, én nem szeretnék olyan országban élni, ahol nekem, mint állampolgárnak semmiféle beleszólásom sincs az ország dolgaiba. Én sokkal több beleszólást szeretnék magamnak is, honfitársaimnak is, de az nem érdekel, hogy az országnak, amelyben élek az államformája királyság, vagy köztársaság, vagy akár arisztokrácia, azaz a legkiválóbbak uralma, de az érdekel, hogy demokratikusan, azaz a közösség érdekében és a közösség ellenőrzése alatt, azaz demokratikusan működjék. Azt elfogadom, hogy ne a tömeg önkénye irányítsa. Arisztokrácia alatt természetesen nem egy örökletes társadalmi osztályra gondoltam, mert olyan ma is van. Úgy hívják, hogy a „politikai elit”.Ők a „családi alapon kiválók”. A múltkor véletlenül hallgattam Vámos Györgynek valamilyen műsorát az Echo tévében, ahol arról elmélkedett, hogy mi lehet az oka annak, hogy már több mint hatvan éve a vezető rétegben mindig ugyanazoknak a családoknak a sarjai bukkannak föl. Pedig az ok egyszerű: van arisztokráciánk, mégpedig történelmi arisztokráciánk. Olyan, amelynek a történelme a „fordulat évéig” nyúlik vissza, addig az évig, ahonnan a jelenlegi alkotmányosságunkat datáljuk. Mi akkor ebben a csoda? Ez így is marad mindaddig, amíg az alkotmányos jogfolytonosságunkat helyre nem állítjuk, amíg nem gondoskodunk arról, hogy az erkölcs uralkodjon a jogalkotás és a végrehajtó hatalom fölött. Ha pedig a „jogszolgáltatás” fölött is az erkölcs fog uralkodni, akkor az magától átalakul majd igazságszolgáltatássá.

Ez is érdekelheti:  Dr. Varga Csaba: Ukrajna történelmi mítosza – szemelvények

Bene doktornak egy agyon fontos megállapítása, hogy: „Csak olyan országnak kell … új alkotmány, amely: vagy addig nem rendelkezett közjogi alapokkal, vagy ha egy véres vagy vértelen globál-bolsevik forradalom akarta/akarja a hagyomány jogtudatát teljesen eltörölni és kiirtani az országot létrehozó nemzet gondolkodásából!

Megjegyzem: az alkotmány nem egyszerűen a jogrend megalapozója, hanem hit, kultúra, szokásjogi életvitel és erkölcs is.

Mivel eddig soha, senki nem alkotmányozott még Magyarországon, kivéve az olmützi (1849. március 4-énHabsburgok által kiadott) oktrojált alkotmányt. Így a történelem szerves időszűrőjén keresztül fejlődött történeti-szokásjogi rendszerünk alkotmányossága, 1956-os szabadságharcunk alulról épült népképviseleti rendszeréig mutatnak tökéletes fejlődési ívet. Ennek a bevált történeti alkotmányosságnak írott és törvényi elemei pedig a Vérszerződéstől, az Aranybullán, Mátyás törvényein át egészen az 1926. XXII. felsőházi törvényig terjed. Ezt az egyedülálló ívet, és a szokásjogok erkölcsiségét törte meg 1944 megszállása, 1946 törvénytelensége, s 1949 buharini ál-alkotmánya!”

Ha elfogadjuk Drábik János meghatározását, hogy „az alkotmány az a törvény, amely az erkölcs uralmát biztosítja a jogalkotás, a végrehajtó hatalom és az igazságszolgáltatás felett”, akkor azonnal világossá válik, hogy nem csupán egy kétharmados törvényről van szó. Az erkölcsöt kétféle módon lehet elvileg megalapozni. Egyszer valamilyen isteni kinyilatkoztatással, vagy – ahogy azt a természetjog meglapozói gondolták – a természetben uralkodó (isteni) törvények megfigyeléséből „felismerés” útján. A felismerés pedig – ahogy Bene Gábor megfogalmazza – időigényes folyamat. Ezért nevetséges ez az „új alkotmány” fogalom. Ezért nevetséges a most megkezdett un. alkotmányozás, és ezért biztos, hogy ez sem fogja megállni az idő próbáját, bár szerezhet EU-s vállveregetést a jelenlegi örökletes olitikai elitnek, azaz napjaink arisztokratáinak.

Dohán Mihály

Nemzeti InternetFigyelő

 

Tisztelt Olvasók! A portál működtetéséhez nagyon nagy szükségünk van az Önök támogatására.

Kérjük Önöket, hogy a

DONATE

gombra kattintva segítsék anyagi hozzájárulásukkal működésünket!

A portál valóban független, anyagi támogatást semmilyen szervezettől, vagy politikai erőtől nem kapunk, ezért a legkisebb támogatásnak is örülünk.

Nagyon köszönjük!

 

Mementó 2006 emlékmű

Petíció az emlékmű megvalósításáért!

Aláírásával egy elvi támogatást fogalmaz meg. Amennyiben elegendő társadalmi támogatást gyűjtünk össze, elindítjuk a megvalósításhoz szükséges jogi és szakmai lépéseket.

Kattintson ide a petíció aláírásához!

További részletek itt!

0 thoughts on “Alkotmányozás a „kretének uniójában”

  1. Valahogy az az erzesem,hogy a 2/3-os Uj Alkotmany megint nem a NEMZETNEK fog megfelelni.Hiszen a NEP-et mar 20-eve kizartak.Itt mar nemakarok kiterni a 2/3-os tesopartra,mert megint JUICtatasnak veszik egyes erzekeny nem teljesen nemzeti honfitarsaim.:-)))

  2. Gazemberek , kretének, gyilkosok, hazaárulók, kapzsik, és ostobák bitorolják a nemzet vagyona feletti hatalmat, és ezek tartják félelemben és nyomorban a nemzetet.
    Igaza van Platónnak.: „Ha a bölcs és becsületes polgárok lemondanak arról, hogy saját maguk irányítsák a polisz életét, akkor az lesz a büntetésük, hogy ostobák és gazemberek fognak uralkodni rajtuk” – (Platón) – És lám ez az axióma, a jelenlegi helyzetben tökéletesen működik. El kell kergetni a hazaárulókat, és azokat kiszolgálókat, őket kell olyan nyomorult földönfutóvá tenni, mint ők tették az őshonos magyar népet. Már kiderült, és egyre jobban ki fog derülni az az igazság, hogy ezek a hatalom bitorlók, csak a hatalmuk és a lopott vagyonuk megtartására szövetkeztek a nemzet ellen. Erre rendezkedtek be, és idegen fegyverekkel védik a státuszukat a köreiken kívülállóktól. Csak megjegyzésként, a cigányoknak nemhogy gyerekszám szerinti többletszavazatot kell adni, hanem el kell venni a szavazójogot tőlük. És Orbánt el kell fogni, le kell tartóztatni, a Fidesz vezérkarral együtt, feloszlatni a parlamentet, és nemzeti kormányt teremteni, a Szent Korona Tanon alapuló alkotmányunk jogfolytonossá tételével, és a Jobbik Radikális változás c. programja szó szerinti megvalósításával. SZÓ SZERINTI!!!!!!!!!

    1. Értem én Drága Uram! De ki fogja a macska nyakába akasztani a csengőt ?
      „És Orbánt el kell fogni, le kell tartóztatni, a Fidesz vezérkarral együtt, feloszlatni a parlamentet, és nemzeti kormányt teremteni”
      (személyszerit erre gondolok)

  3. A Keszthelyi Ferenceket szaporítani kellene!
    Ki tud rá módszert?
    KF, van-e
    -valamilyen „holdudvara”?
    -Van-e vmilyen ráhatása a JOBBIK politikusaira?
    -s hát a gárdával mit lehetne kezdeni?
    Volt nemrég egy tanácsom itt vagy máshol, hogy mivel a gárdát többszörösen betiltották, így a JOBBIK ugyebár nem tudja mit kezdjen velük. S azt mertem írni, hogy ha be van tiltva és mégis szétoszolva több gárdára, akkor illegálisak. S ga illegálisak, akkor kellene t8udniuk az illegalitás keretei között miképp kell tevékenykedni a lebukás veszélye nélkül. Javasoltam, itt már sokadszor, egy könyv megjelentetését:
    Apád: A magyar szabadságharcos kézikönyve; 1997 januárban jelent meg először.
    Azóta van javított változata is!
    Ezt a javaslatomat egy „gárdista” zokon vette és kikérte magának, hogy ő illegális tevékenységbe kezdene!
    Aztán kielemztem nekik, hogy vannak PFI-sek a gárdában, azok menjenek külön!
    PFI=Parlag-Fű-Írtó!
    KF, kérem írja meg mit tenne a gárdával, úgy hogy egyből ne tartóztassák le őket?

  4. Tisztelt Dohan Mihaly!
    Koszonom az igenyes ciiket,melyben RAMUTATOTT a felettebb egeto csomopontokra.Mar,ami a magyar nemzet megmaradasat illeti.
    Ketto erdekes cikket talaltam a neten , olvasasra erdemesnek tartom (masoknak is).
    Keresztények, sírjatok!
    Az eredendő bűn az ostobaság…
    http://szeszak.hu/Comment/Kommentarok/Kereszteny/Keresztenyek%20sirjatok.htm
    (Igen,ez az a Szeszak,akit az olajos buncselekmenyek feltarasa kozben…nemes egyszeruseggel levaltottak a ……fougyeszi poziciojabol…anno…)
    VÉRREL ÍRT TÖRTÉNÉSEK
    http://tortenelem.magyarnemzetikormany.com/oldal3.html
    Egyaltalan nem vagyok biztos abban,hogy nemzetunk hajojat jo iranyba allitottak az ugynevezett „modszervaltaskor”.
    De abban nagyonis biztos vagyok,hogy az alkotmanyozas cimszo alatt a nemzet kivegzesere keszulnek azok,akik bena „rendszervaltas”-t megterveztek,lebonyolitottak majd az elmult 21 evben sikeresen leepitettek a nemzettudat maradekat is.Teljes fizikai-szellemi-lelki es erkolcsi pusztitast vegeztek,ahogy a gazdi kivanta.
    A vilag gazdasagi ujrafelosztasa kozben szabad lesz vallasilag gyilkolni ?
    Ra kell mutatni,kik az uszitok!Azok,akik elloptak a nemzetunk vagyonat,illetve az ehhez segitseget nyujtok!

  5. jav.:
    akik bena “rendszervaltas”-t megterveztek,=akik a “rendszervaltas”-t megterveztek,

  6. Azért vannak bíztatóbb jelek is. Pl. az angol és a német államfők már kijelentették, hogy a multikulti társadalom eszménye megbukott! A héten követte őket Szarkó (Sárközy francia beceneve) is!
    Ezek nagyon kis, mondhatni agyonhallgatott, hírecskeként jelentek meg, mert a médiák egész EU-ban mind internáci, globalista kezekben vannak!
    Ettől függetlenül, akik kissé figyelmesebben követik az eseményeket mégis meghallották, elolvasták, tudomásukra jutott! Ugyanis ez elég súlyos kijelentésnek tünik. Ez azt jelenti, hogy az EU hivatalosan is eltolódik nemzeti írányba. Viszont joggal félhetnek a legyengített népek, hogy a nacionalizmussal újra felülkerekednek a gyarmatosítási reflexeik a nagyoknak/erőseknek! Erre utaló intő jel a nemrég külön megkötött francia-német egyezség is, ami ezt a 2 országot akarja a gazdasági csávából kirántani és nem törődnek az EU többi tagállamával!

  7. beszóltam már valahol, és felhívtam a figyelmet arra is, hogy az arabok forradalmainak következményei lesznek Európában is. Friss hír, hogy az olaszok már nem bírják a Tunéziából megindult bevándorlási nyomást. Napi 5ezer bevándorló érkezik a Tunéziához közel eső szigetre!
    A görögök is EU segítséget kértek, hogy az EU állítson fel a határaikon speciális technikai eszközöket az EU határainak védelmére. vagyis épül az új vasfüggöny!
    Ezekre azért hívom fel a figyelmeteket, mert lehet Magyarországon le se hozzák ezeket a híreket! Itt hírekként, kommentárok nélkül, azért csak megjelennek itt-ott!
    A másik jelentős befolyása az arab forradalmaknak, hogy átterjedhetnek az EU-ra is különösen a „Keleteurópai népek lesznek rá fogékonyak” mondta be a svájci fő tévé adó (SF1) egyiptomban tartozkodó expertje Herr Gysin tegnapelőtt!

  8. Nagyon jó cikk, elismerésem! Jelenlegi miniszter elnökünk már sokszor bizonyította, hogy a ’18-’19-es „forradalom” örököse. Nekem sajnos nincsenek illúzióim, a 2/3-ados gondolkodás képtelen massza ugyan úgy megszavazza az eu tákolmány alárendelt hazai irományt, mint magát a 2/3-adot. Hogy meg lepődnek majd, ha újra népbiztosokat neveznek ki, mint ahogy már újra van AVH. A választójogot, mert mindennek az alapja ez, én a következő módon korlátoznám. A szavazó lapok hátoldalára 200 db, a hazai politikai életből feltett kérdésből véletlen szerűen kiválasztott 5 kérdést tennék fel. A válasz teszt szerűen kitölthető, tehát gyors és egyszerű. Aki nem válaszol elég kérdésre, vagy legalább 3 rossz választ ad, annak a szavazata nem érvényes, ‘tartózkodik’. Így csak azok vehetnének részt a döntésekben, akik szellemileg valóban alkalmasak arra, hogy felelős döntéseket hozzanak. Mivel a számítás technika korát éljük, ez nem lehet egy falrengető feladat.

  9. Ugy latom,nemcsak nekem vannak felelmeim a nagyonis gyorsan atzavart „alkotmanyozassal”…
    „A cikk nagyon fontos dolgokat feszeget, tulajdonképp a lényeget:
    „…Egy országnak nem lehet két – egy történeti és egy jelenkori – alkotmánya egyszerre. Az új alkotmány ezért az „ezer év” alkotmányának mint ellentétpárnak oktalan megtagadása, örökségének elutasítása. Alkotmánylevél tartalmú – szelleme és elnevezése szerint – „alaptörvényben” kell kimondani, hogy a magyar állam hatalma és joga folyamatos a történelmileg létezett alkotmányos rendszerek államhatalmával és jogával.
    Szükséges tehát az egyértelmű rögzítése annak, hogy Magyarország állama folyamatos a történetileg létezett alkotmányos államrendszerekkel, tekintettel arra, hogy az alkotmányos hatalomgyakorlás 1944-es megszakadása óta most van az első alkalom teljes és átfogó, legitim alkotmányozásra. Minden jövendő országgyűlési döntés, amely alkotmányozás tárgyában keletkezik, ebben a tekintetben szükségképpen kétféle lehet: a történeti alkotmány évezredes folyamatába a kor követelményei szerint illeszkedő vagy a történeti alkotmányt és az alkotmányos folyamatosságot elutasító. Az utóbbi körbe tartozik az így nevesített „új alkotmány” vagy alkotmánymódosítás. Harmadik út nincs….”
    A nagy tragédia az lenne, ha a sztálini alkotmányt foldozgatnánk tovább, ráutve az „új” plecsnit s ezzel el is tüntetve az eredeti Szent Korona Értékrendet az elkövetkező időkre.
    Innen már tényleg csak egy kis lépés a nemzet felszámolása.”
    http://www.magyarhirlap.hu/velemeny/az_uj_alkotmany_mitosza.html?hsz=1
    Ha valoban megszondaztatjak a teljesen hozza nem erto szavazopolgart(en is az vagyok!),akkor minden feltett kerdest athuzni—es odairni:a Szent Korona Ertekrenden alapulo 1944.marc,19. elotti alkotmanyt akarom!Magam biztos azt akarom,nem a mai libsik alkotmanyat,mivel a libsik orszag -es nemzetrombolo munkajat ismerem–ez a mai Magyarorszag…ez nem az atmeneti alkotmany eredmenye,hanem a 22 eve regnalo magyarorszagi hatalome…
    Toluk ezt kapta a magyar nep…ostoba,aki jobbat var toluk alkotmanyozas cimen…

  10. „”9. dru
    2011-02-12 11:18:46
    HARCOK az alkotmányozás körül – adalék a Lisszaboni Szerződés nyomásához:
    http://szkszhu.szksz.com/110211.pdf
    „”
    „”A fent kifejtett gondolatokból immár érthető, hogy Zétényi Zsoltot sajnos miért nem „vette be” a Fidesz az Alkotmányt előkészítő egyik testületbe, még csak tanácsadónak sem…
    Láthatóan a Fidesz a preambulumba óhajtja száműzni a történeti alkotmányt, az említés szintjén, ami ugye nem paragrafus, tehát nem lesz jogforrás. Ugyanakkor maga a törvényszöveg valamiféle „modern” alkotmányféleséget fog takarni – Szájer még azt az őrültséget is elmondta, hogy az Európai Chartát is bele óhajtják foglalni! Mi van? Egy hanyatló, szétesőfélben lévő birodalom chartáját a Szent Magyar Alkotmányba? Elment ezeknek a jóembereknek az eszük?
    Az előbb félregépeltem egy betűt, kijavítottam, de nem kellett volna: hiszen ez akkor nem alkotmány lesz, hanem alkormány.
    5. vizipok
    2011-02-12 09:29:57
    Zétényi úr!
    Örülünk, hogy a Zétényi-Takács törvény egykori elutasítása sem vette el a kedvét a közélettől.Sok gazember megtollasodott azóta, és rengeteg ember várja a becsületes elszámoltatást.
    Isten segítse Önt és támogassa a jó oldalt!
    4. Konzervativ
    2011-02-12 09:22:24
    Minden tiszteletem azoknak akik tisztában vannak avval, hogy Magyarországnak van Alkotmánya. Van csak 1944.03.19. a német megszálláskor fel lett függesztve. Azóta is megszállt ország vagyunk.
    Ezt írtam Szájer úrnak is.
    A Fidesz feladata az Alkotmány és az alkotmányos jogok helyreállítása és a sarkalatos törvények megalkotása.
    Ezek között is a legfontosabb az Igazság törvény (elszámoltatás 1946. visszamenőleg) vagy újraélesztése, vagy megalkotása. A az orgazdatársadalom lebontása a szerzett javak (orgazda) adójának bevezetésével, amelyet nem egy jótékonysági alap, hanem a tulajdonos és/vagy örököse kap meg.
    Ha ez a folyamat nem így lesz, akkor a Fidesz megalkotja a 2011. márciusi törvényt, amely olyan lesz, mint a 49.XX-as.
    Ez az egész egy olyan rossz játék a műveletlen tömegek számára, mint Jókai átírása korunkra, című szdsz-es machináció.””
    http://www.magyarhirlap.hu/velemeny/az_uj_alkotmany_mitosza.html?hsz=1

  11. „”Alkotmányozás a „kretének uniójában”””
    …de csak akkor,ha hagyjuk.
    Ki kell szallni a fotelbol,uton-utfelen tajekoztatni a magyar embereket—milyen nagy atveresre keszul a fidesz-kdnp kormany…es persze Szajer Jozsef…es persze mar megint a mi penzunkbol.
    A fenti videot minel tobb ismerosnek elkuldeni,a cikkel egyutt.Amig meg a fidesz-cenzor kozbe nem lep.

  12. Lesz itt olyan alkotmány, hogy attól (is) koldulunk majd, ha még eddig nem jutott minden magyar már a koldusok sorsára.
    Mit várhatunk pl. Szájertől, Szili Katalintól ?
    Az egész bandában aki tudja, hogy mit beszél, és mit kellene csinálni, az egyedül, Pozsgai Imre. Szörnyű fintora a sorsnak, hogy egy kommunista pártnacsalnyik a legszimpatikusabb alakja a megbizottak brigádjának.
    Az alkotmány is olyan minőségben, és irányultságban fog elkészülni, ahogyan a fidesz többi választási igérete. Mint például a két hét alatti rendcsinálás, vagy a számonkérés, vagy az álláshalmozás kizárása a politikusi életből. Ezeknek még az ellenkezője sem igaz.
    Egy igazsága van a Fidesznek. Orbán Viktor félévente baromságokkal, hazugságokkal hülyíti a nemzetet. És még mindig vannak idióták, akik hallgatják, és hisznek neki. Mint gyurcsótánynak az övéi.

  13. Szaporodnak a harmadik világháborúra utaló jelek
    „Hogy az USA növekvő pénzszükségleteit a vazallusok pénztárcájából is fedezi, már az iraki és az afganisztáni háborúban is bevett szokássá lett. A háború tehát nem csak Izraelt és Amerikát, hanem mindnyájunkat el fog szegényíteni. Mivel a háború finanszírozására nincs meg a pénz, azt inflációval fogják megoldani, mint már az első két világháborúban is.”
    http://internetfigyelo.wordpress.com/2010/03/13/szaporodnak-a-harmadik-vilaghaborura-utalo-jelek/
    Ujra olvastam a fenti cikket.Kerdesem csak annyi:Hogyan lehet a mar eddig is megnyomoritott magyar embereket megjobban elszegenyiteni?
    ..es akkor meg a nyakunkra hozott 500 ezer izraeli allampolgarrol meg nem is beszeltem…
    Egyre erosebb az a gondolatom:
    Csakis a szent Korona Ertekrenden alapulo,1944.marcius 19. elotti Alkotmanyunk jogfolytonossaganak visszaallitasat kell kovetelnunk.
    ..es ha valoban lesz haboru,abbol ki kell maradni.Az csak az USA es Izrael erdekeit es az o hatterhatalmait szolgalja.
    Ez minden magyar erdeke,barmit is mond a ketharmados fidesz-kdnp.
    A vallasok kozotti haborut a fent idezett cikkben szereplo orszagok robbantjak ki,ha kell titkosszolgalati eszkozokkel.Ugyanugy,mint az ikertornyok eseten,2001-ben.
    Ez az en velemenyem.

Leave a Reply to tothtomiCancel reply