Geönczeöl Gyula: Slota megint sziporkázott…
A mellékelt anyagot szétküldtem a helyi médiának. Azonban a jövőt illetően meg kell jegyeznem: Kár lesz Slotára összpontosítani. Slota magyarokat gyakran alkalmaz, pl. különböző építkezéseinél, felesége is magyar volt. Meg is kérdezték tőle, miért csinálja ezt a cirkuszt. És a válasza a következő volt:
Neki személy szerint a magyarokkal semmi baja nincs, azonban a pártjában ezt akarjak hallani és ő ezért mondja nekik azt, amit hallani akarnak. Természetesen ebből le kell venni a tót alattomosságot, ami a fő nemzeti, ha ilyen van, jellemvonásuk. Óriási hiba őket nemzetként kezelni. Őket a múltból meglévő ismeretek alapján kell szétbontani és nem eggyé kovácsolni hazug doktrínák segítségével.
A legnagyobb vétkes a katolikus egyház. Mivel a magyarokat barbároknak tanítja az István elõtti korban, holott ismeretes, hogy Csaba idõsebb fia Edomer Bulgáriából visszatért 3 ezer lovassal és õk alapították meg Fekete Magyarországot. Ez elsõsorban a Morva medence, a Bécsi medence, a Dunától északra levõ területek voltak egészen a mai Székelyföldig. De a magva a Dunától északra és a Vág folyótól keletre volt. A Német birodalmi krónikák világosan megírják a 700-as évek vége utáni megkeresztelkedésüket, két gyõzelmes csatájukat Nagy Károly ellen és azt, hogy a pápák többször is felszólítják az uralkodójukat a Tudunt, hogy építsen templomokat. A bizánci stílushoz hasonlító templomok és a Karoling kor lakótornyai a Felvidéken, ennek a kornak a maradványai.
A nyugati egyház végülis nem került a bizánci uralkodó alá. És amikor a szkizma idején végleg kettéváltak, a nyugati egyház mindent megtett, hogy az Árpádokat maga mellett tartsa. Azonban a korábbi, Fekete Magyarországi kereszténységet pogányságnak nevezte és ez az oka a görög rítus háttérbe szorulásának a kettős: A Fekete és a Fehér Magyarországon… Ugyan miért görög nyelvű Pannonhalma alapító levele? Kinek tűnt ez fel?
A nyugati egyház mindent elnyom, nehogy kiderüljön, hogy nem ők, hanem Fekete Magyarországgal kezdődött a hun-magyar kereszténység. Ezer évvel ezelőtt volt a szkizma és még mindig azért az ideológiai háborúiért fizetünk, holott semmi közünk ehhez a sok primitív egyházi cirkuszhoz.
Rendet kell csinálni. És ebben elvárjuk a Magyar Katolikus Egyház fellépését. Mert minden adatuk megvan hozzá.
Micsoda dolog az, hogy ennek ellenére a Szirmiumnál, Metod érseki székhelyénél megállított görög rítust ma Nyitrára helyezik és ennek alapján kijelentik, hogy a szlávok megelõzték mindenben a magyarokat. És ennek alapján terrort és Szlotaizmusokat kell elviselnünk minden nap. Szovjet háttér támogatás mellett. Miközben régészeti és történelmi anyag csak Fekete Magyarországról van a Felvidéken és semmiféle szlávokat ott nem lehet kimutatni.
Rastiz Kosovo területén helytartóskodott és azért hívta be a görög hittérítőket, mert neki a görögök közvetlen szomszédai voltak. Dowina nevű vára is ott volt az õ birodalmában, ahogy a Fuldai krónika írja, tehát semmi küze Dévény várához, amit különben is a Báthoryak építettek és előtte pár földbe ásott házikó volt a vár helyén, nemhogy Cirill-Metod bazilika. Nevetséges. Báthory nevét legfeljebb Ulan Bator nevében találjuk, talán őse keleti eredetére vall, hogy legyőzi a sárkányt.
Szvatopluk országa pedig Szirmiumtól keletre a Száva alatti mai Horvátországban volt, ezt Bíborban született Konstantin világosan megírja műve 40. fejezeteben. És azt, hogy az a Nagy Morvaország KERESZTELETLEN volt.
KÖRMÉRE kell nézni a magyarországi történetírásnak is, mert nem szabadult meg a habsburgi, pánszláv és szovjet szolgálatba állított történelem hamisítás és kútfõidomítás kultuszától, aminél undorítóbb hulladékot kitermelni nem lehet.
Ez a hulladék az igazi szemét, de ez nem a mi szemetünk és hulladékunk, hanem az, amire Szlota hivatkozik. Adjunk nekik érte Nagy Doktori kinevezéseket és gyalázkodásaikért egy nemzet kultúrájában nagy, hangzatos címeket. Rangsoroljuk õket érdemeik szerint. Gratuláljunk nekik a pánszlávizmus támogatásáért a nyelvtörvények melletti szorgalmas munkájukért. Tüntessük ki érte a legnagyobb egyetemeket, akik ezért a gyalázatért felelõsek.
Szlotának mindegy.
De nekünk nem mindegy.
És nem mindegy a Vág, Turoc, a Szepesség és Fekete Magyarország emlékeinek ápolása szempontjából sem.
És nem mindegy a szláv nyelveket beszélõ, minden völgyben a szlávosodás folyamatának maradványai, a csorbítások szempontjából sem. Mert lehet valamerre változtatni nyelvet és lehet visszafelé is disszimilálódni, amit láthattunk 1867 után, amikor a 400 éves habsburg terrort a magyar világ váltotta fe,l és nem lehetett tiltani többé a magyar beszédet.
Ezért lehet haragudni, és a cseheket nagyon zavarta is. De minket ez ma sem kell, hogy érdekeljen. Ráadasul a cseheknek már nem nagyon kell a szovjet járom.
Ezt a kérdést el kell kezdeni komolyan, és komoly emberek segítségével, szervezetten és tudományos színvonalon rendezni.
Geönczeöl Gyula
Sziklavidék
2009. augusztus 1.