KÉRJÜK, ENGEDÉLYEZZE BÖNGÉSZŐJÉBEN A HIRDETÉSEK MEGJELENÍTÉSÉT, EZZEL TÁMOGATJA A PORTÁL MŰKÖDÉSÉNEK FENNTARTÁSÁT!

KÖSZÖNJÜK!

93 éve választották kormányzóvá vitéz nagybányai Horthy Miklóst

Horthy-kormányzó

 

1920. MÁRCIUS 1.HORTHY MIKLÓS KORMÁNYZÓVÁ VÁLASZTÁSA
1920. MÁRCIUS 1.
HORTHY MIKLÓS KORMÁNYZÓVÁ VÁLASZTÁSA

 

Horthy kormányzóról és életéről, családjáról szóló könyvek ITT érhetők el és vásárolhatók meg.

Nemzeti InternetFigyelő

Mementó 2006 emlékmű

 

Tisztelt Olvasók! A portál működtetéséhez nagyon nagy szükségünk van az Önök támogatására.

Kérjük Önöket, hogy a

DONATE

gombra kattintva segítsék anyagi hozzájárulásukkal működésünket!

A portál valóban független, anyagi támogatást semmilyen szervezettől, vagy politikai erőtől nem kapunk, ezért a legkisebb támogatásnak is örülünk.

Nagyon köszönjük!

 

Petíció az emlékmű megvalósításáért!

Aláírásával egy elvi támogatást fogalmaz meg. Amennyiben elegendő társadalmi támogatást gyűjtünk össze, elindítjuk a megvalósításhoz szükséges jogi és szakmai lépéseket.

Kattintson ide a petíció aláírásához!

További részletek itt!

27 thoughts on “93 éve választották kormányzóvá vitéz nagybányai Horthy Miklóst

  1. Nagyapámat, és pár cimboráját, egy kocsmai mulatozás után, az alábbi nóta utcán való énekléséért verték gumibottal félholtra kádár „rendőrei”:
    „Horthy Miklós katonája vagyok, legszebb katonája…”

    Vajon a jelenlegi, orbán „rendőrök” gondolnak arra, hogy mit cselekszenek most? És hogy fognak emlékezni rájuk gyermekeik, unokáik, családjuk, és a Magyar Nép?
    oiproks

  2. Ezt meg kell ünnepelni! Valóban a Tanácskormány újra tudja mozgósítani a tömegeket a haza védelmére és katonai sikereket ér el! De ha a munkások a parasztok megvédik az ország integritását, akkor továbbra is övék kell maradjon a hatalom, mert a katonai siker legitimálja őket az ország további vezetésére is! Tehát a magyar uralkodó osztály inkább lesz a honvédő háború árulója (Julier Ferenc, Horthy Miklós, Bethlen István, Teleki Pál grófok) mint saját osztályérdekeinek ellensége. +1 milliós áldozatát doni kalandjának? Áldassék a kormányzó neve! „Akit isten el akar pusztítani annak eszét veszi el!

    lényeglátó

    Kedves Uram, még egyszer (utoljára) kérem, hogy a közleményünkben kértek szerint írja alá hozzászólását, különben, mint azonosíthatatlan hozzászólást, törölni leszek kénytelen. Az én dolgom nem az, hogy állandóan az Ön lustaságát pótoljam. Üdvözlettel:

    Híradmin

    1. „lényeglátó”!

      Milyen hülyeségeket ír itt össze-vissza? Ha nem idéz valakitől, már nem is tud értelmes dolgokat írni? Persze könnyebb a más tollával ékeskedni! Milyen 1 milliós lélekszámú doni áldozatokról ír?
      Talán nem ártana, ha időnként meg is értené, amiket olvas,… akkor nem írna ilyeneket.

      kicsi Péter

      1. Értékes, ám aláírás nélküli hozzászólását elmentettem, de innen töröltem.
        Kérem Hozzászólóinkat, hogy írják alá hozzászólásaikat. Amennyiben továbbiakban ezt Ön is megteszi, visszamásolom! Lásd „tétlény” esetét épp az előbb.

        (Híradmin)

      2. Újabb gyöngyszem Horthy portréjához!
        magyar miniszterelnök bevallotta, hogy Voronyezs alatt 300000 főnyi honvédhadsereg pusztult el. Mint a német utóvédek utóvédje pusztult el ez a hadsereg s mutatja jövendő sorsát minden haderőnek, amelyet határvédelem, szövetségi hűség vagy egyéb ürügy alatt Hitler kezére adnak Magyarország jelenlegi urai. Ez a tény a fontos, nem pedig Kállay csűrése-csavarása. És erre gondoljon az a magyar, aki számára világos, hogy Hitler és csatlósainak sorsa meg van pecsételve.
        Voronyezs alatt, mint a német utóvédek utóvéde pusztult el ez a hadsereg. Azokat a honvédegységeket, amelyek nem akarták a német visszavonulás fedezésére feláldozni magukat, megtizedelték. A náci SS-csapatok vérfürdői, melyeket a honvédek között rendeztek, mutatták legvilágosabban, hogy azoknak van igazuk, akik nyiltan vallották, hogy ez a háború német ügy.
        S mint annyiszor a magyar történelem folyamán, most is akadnak nyomorult árulók. Imrédy, akivel Kállay még nem olyan régen ország-világ előtt fogott baráti kezet, készséggel bocsátotta a náci megszállók rendelkezésére legbelsőbb híveit. Sötét alakok, német spiclik, tolvajok és kalandorok, akiket nagy botrányok között vagy feltűnés nélkül lökött ki magából a társadalom, most mint Hitler magyar miniszterei tűnnek fel s tajtékzó dühvel, gyűlölködve üldözik, gyilkolják a hazafiakat s igyekeznek kiszolgáltatni az országot a rátört német rablóbandának.
        a magyar sebesülteket kiszórták a németek a sebesültvivő kocsikból, otthagyták őket a 40 fokos hidegben, maguk ültek a helyükre s úgy vitték az irhájukat. S ha valahol ez ellen szót emeltek a magyarok, akkor beléjük lőttek a nácik, mint a kanizsai 47-esekbe, akiknek jó része így pusztult el tavaly Kasztornoje alatt.

        békés gábor

    2. Olvasván „Lényeglátó” sorait, nem jutott jobb az eszembe mint ez: még ma is, túlságoson sokaknak az aljasság és az aljaskodás nem ismer határt !!!

      Corvinus

  3. Vitéz nagybányai Horthy Miklós Kormányzó Úr Őfőméltóságát soha se
    feledjük!
    Hiradmin ,megjegyzésével 100%.ban egyetértek!

    Loviaguin Alexander

  4. Horthy Miklós sok ezer éves történelmünk alakító személyisége, akinek megítélésénél figyelembe kell venni a Lajta-bánságot létrehozókkal, a Rongyos Gárdával és annak vezetőivel szembeni magatartását, mely jelentősen befolyásolta a trianoni diktátum megvalósulását a nyugati határ mentén!

    Tétlény

    1. Hülyeség, hol a te határod,! „A világ egyetem, és az emberi butaság végtelen!” de csak a 2.ról vagyok meg győzödve!” Albert Enstein

      Békés Gábor

    2. Mottó: „Századokon keresztül a magyar a hízelkedéshez szokott, amibűl honosaink nagy részének önmaga túl¬becsülése, gőgje s hiúsága támada: az igaz egyenes szótúl pedig elszokott…
      „A közrestség nem engedi, hogy ott keresse a hibák gyökerét, ahol azok valódi fészke van, tudniillik saját szánakozásra méltó tudatlanságában s a legvilágosb oknak sem elegendő gőgjében.” Széchenyi.
      „Súlyt helyezek arra. hogy elösmerjük, miszerint magunk voltunk okai elaljasodásunknak. mert az egyik legfőbb átkunk amaz önámítás. mely szerint hibáink okát mindig másban, magunkon kívül keressük a sanyarú politikai viszonyokra hárítva mindent, hagyjuk magunkat elbúsulni és elalunni a haza fájdalmat. A nemzet felemelkedő korszakát az önismeret vezette be.” Vajda János Nem szégyellek tőlem okosabb emberek véleményére támaszkodni, mint saját „kút fejemből hülyeségeket mondani!

      békés gábor

  5. A 19-es szerepe pozitív, viszont utána a zsidók hatalmának kiteljesedésének szentelte az életét! Sajnos az ő „áldásos” tevékenységének köszönhető, hogy most ekkora hatalmuk van Magyarországon!
    Összegezve többet ártott a Magyar népnek mint használt!
    kató rudi

  6. re:kató rudi
    Teljes mértékben igazad van!
    Két olyan történelmi lehetősége volt amit ha kihasznál, akkor ma nincsenek holokoszt zabálók MAGYARORSZÁGON.
    Ráadásul úgy, hogy még szó sem érhette volna a magyarországi politikát.
    Mert első alkalommal csak a vörös terrorista tetveket kellet volna eltaposnia pont olyan mértékkel mint ahogy ők terrorizálták a MAGYAR népet. És a rettegő nyugat nagy megelégedésére elhárította volna a kommunista terjeszkedést.
    A második alkalommal meg a Németeket kellet volna csak dolgozni hagyni, pont olyan mértékben mint a környező országok vezetői, és ma nem lenne olyan parazita aki szétrabolja az országot.
    sr
    UI:
    De, hogy megnyugtassam a „mi” parazitáinkat is.
    Ne féljetek a harmadik lehetőség ki lesz használva.
    Idáig két világháborút csináltatok, a harmadik meg paraziták kiirtása miatt lesz. Bár megint ti fogjátok kezdeni, sőt már meg is kezdtétek, de nem ti fogjátok befejezni ez már biztos!

  7. „Ütközet után minden közkatona generális. Horthy Miklós”

    Könnyű most okosnak lenni, hogy hogy kellett volna.

    Horhy egy kifosztott, kirabolt lefegyverzett megcsonkított országot vett át, pár év alatt konszolidálta, hitt az igéretben, hogy a határokat tárgyelások útján rendezni lehet. Mint tengerész, számos csatát nyert, ezárt lett a hadiflotta főparancsnoka. A második világháborúban az említett Dón kanyarban se jószántából vett részt, tessék megnézni a Duva Tv. műsorát ezzel kapcsolatban.

    1941 elején mindenki hitt a villámháború sikerében, Magyarország is ebben a reményben, a területeinek a visszaszerzése érdekében vett részt erős nénem nyomásra a németek oldalán.

    Kérdésem: ellen tudott volna-e állni egy német lerohanásnak 1941-ben a gyengén felszerelt honvédség?

    A kiugras sem sikerülhetett a sok sváb származású fütiszt miatt, na meg a Gstapo árnyékában.

    Vinczer Péter

    U.i.A hoizzászólók meg írják alá a nevüket, mert az álnevek gerinctelenekre vallanak, most nem megy a Gestapó értük, de van képük kritizálni azokat, akik akkor az akkori életveszélyben hogyan cselekedtek.

  8. Kedves Vinczer Úr!
    A kínai bölcselet szerint a nevek a valóság vendégei! Egyéb iránt van még pótolni valója az ügyben! Ha már említi, gerinces, katona dolog a szövetségest elárulni? (Kiugrási kísérlet.)

    Tétlény

  9. Tisztelt Tétlény!
    Az a szövetséges, amely nem tartja be az ígéreteit, miszerint fegyverekkel, és téliruhával szereli fel a Dónkanyarhoz kivonuló honvédeinket, megérdemli, hogy felbontsa becsapott fél a szövetséget. Becspták, és hátvédnek, használták a honvédséget a németek.

    Vinczer Péter

  10. RE:Vinczer Péter
    Ön igen jól elsajátította azokat a a hamis történelmi dogmákat, amit a zsizsik vezényletű mta meg hasonló MAGYAR népbutító szervezetek a félművelt néprétegek szájába rágtak.
    Most ha kérhetném vegye a fáradságot nézzen utána olyan szerzők műveinek is akiket nem a paraziták fizettek meg az alkotásaikért.
    Bár hozzáteszem, van olyan állítása melyben igaza van, és ebben az a félelmetes ugye, hogy a legnagyobb hazugságokat, hamisításokat az igazság közzé kell elhelyezni, hogy hihető legyen. Csak vigyázni kell az arányra, két – három igazságra jut egy hazugság, ekkor még hihető a történet, de az ön esetében fordított az arán, így kissé átlátszó a kavarása.
    Csak azt nem tudom eldönteni, hogy fizetést kap azért, hogy feszültséget keltsen, vagy csak a tudása hiányos.
    Ezzel zárom is soraimat az abeli reményemmel, hogy mihamarabb megvilágosodik, így vagy úgy de remélem sikerül.

    Parazita mentes szebb jövőt minden Palesztinnak és MAGYARNAK!
    sr

  11. Tisztelt Uram!

    Láthatóan nem ismer engem, ezért kénytelen vagyok bemutatkozni. Magyarkanizsai vagyok,Édesapám a két világháborúban önkéntes volt, aki Szegeden halt meg, nemtérhetett haza, mert gyarapította volna azt a 4o ooo magyar áldozatot. Sokat ingáztam amikor Szabadkán dolgoztam, a háborút viselt emberektől lehetett hallani történeteket. Édesapámnak hiszek, szerinte is becsaptak bennünket a németek. A könyvek tartalmát, melyeket elovastam, mindig a szerzők hovatartozása szaerint értékelem. Remélem, elhiszi, hogy nem voltam kommunista soha, sőt volt alkalmam megakadályopzni a szabadkai Auro-Metálban a kommunista pártsejt magalkulását, mint nem produktív tevékenység a munka idő alatt. Két évet szolgáltam a Jugo hadsergeben kötelezően, ott írnok voltam a második évben a hadtestparancsnokságon. Nem azok a tisztek csinálták a konfliktust később. Bejártuk Vukovár környékét a Kozma atyáva, a dokumentum filmem háromszor volt a NBNTV adásában közölve szatelitról.

    Jártunk a kanadai kormánynál a magyarság ügyében sikerrel. A tüntetéseken a torontói parlament előtt beszédeket mondtam, szerveztem a ruhagyüjtéseket a menekültek részére..

    Nem kaptam senkitől fizetést, és most sem kapok, magam fizettem az útiköltségeimet, és újságírói tiszteletdíjat sem kaptam a szerbekáltal ideiglenesen megszállt területeken, ahol nem kellett számolni a golyókkal.

    Nagyon jól tudom, hogy hogyan lett volna jobb, de mindig azt állítom, hogy az adott idóben és a lehetőségekkel kell gondolkodni, amikor véleményt alkotunk.

    Kicsit megéreztem Vukovárban, hogy más a hadi állapotokat nézni a TV előtt, és más a valóságban ott lenni.

    Volt alkalmam beszélni olyan emberekkel, akik látták Horthy István lezuhanását. Borbás Károly haditudósíto volt, Platki Árpád rangidős volt H.I.-nal… No de ne soroljam.

    Teszem ma is a dolgomat, és a a véleményemet az átélőktől, és részben a könvek mozaikjából, a dokumentum filmekből alakítom ki.

    Annyit azonban be kell látnunk, hogy Budapest ostroma értelmetlen volt, csak a németek időnyerésének segített, és közben nem készült el a csodafegyever aminik a bevetésével győzni akartak.

    Nagyon kellene a múlt szzadi történelmünket őszintén részrehajlás nélkül feldolgozni, és tanítani. Közben azt is figyelembe venni, hogy kik tanítanak otthon, és a külföldi egyetemeken magyar türténelmet.

    Ajánlom a Kistárogatón a Vendégmunkások és Kaslik Péter Megint jönnek és jelentgetnek írásainkat.

    Tisztelettel, Vinczer Péter

    1. Nem ártana ha tisztában lenne a tényekkel! Nem a németek csaptak be minket hanem Horthy és környezete! Ha csak egy kicsi tisztesség is szorult volna Önbe akkor nem a németeket hibáztatná ugyanis a magyar hadsereget nem ők látták el selejtes felszereléssel hanem Horthy barátai a zsidók ugyanis ők voltak a magyar honvédség udvari beszállítói! A róth manóból és bandájából nem kellett volna mártírt faragni hanem fel kellett volna akasztani nyilvánosan lakhely árulásért mert nem a hazája volt Magyarország csak a lakhelye! A hazafiakat száműzte az ország vezetéséből és a zsidókkal vette magát körbe igaz meg is hálálták (pedig nem szokásuk) neki nem került Nürnbergbe és a fejedelmi életet is azok biztosították neki Portugáliában!
      A kanadai eredményekről amit elért csak annyit, hogy amíg a cigányok Magyarországon loptak és gyilkoltak akkor rasszista áldozatokról hazudoztak, de amikor kimentek Kanadába és ugyanazt folytatták amit itt csináltak akkor már Magyar bűnözők lettek! Azt nem fogom fel, hogy ezt milyen eredménynek lehet értékelni!
      Nem a jó szándékát vonom kétségbe hanem a tudatlanságát vagy naivságát nem értem! Habár ha jól átgondolom az hogy írnokként szolgált a titói hadseregben az némi iránymutatást ad a hova tartozásáról!

      kató rudi

  12. RE:Vinczer Péter

    Messziről jött ember azt ír, amit akar.
    A szólás kicsit átköltve, de a lényeget takarva.
    De ha minden igaz is amit írt, akkor sem változtat az alap nézetkülönbségen azaz:

    ID:
    „A 19-es szerepe pozitív, viszont utána a zsidók hatalmának kiteljesedésének szentelte az életét! Sajnos az ő “áldásos” tevékenységének köszönhető, hogy most ekkora hatalmuk van Magyarországon!
    Összegezve többet ártott a Magyar népnek mint használt!

    kató rudi

    Ezt a tényt csűrheti csavarhatja, de tény marad!
    Ezután a ténymegállapítás után ön elvitte a beszélgetést olyan részlet kérdésekbe, ahol az ön állításai is megállják a helyüket, de az alap tényen nem változtat, és erre írtam önnek azt a felszólítást, hogy tán olvasson olyan szerzőket is, akiket nem a paraziták fizettek meg.
    Ezzel részemről lezártnak tekintem az eszmecserét, mert tényeken nem lehet vitatkozni.
    Azaz, ha nem lennének MAGYARORSZÁGON parazita zsidók. nem lenne ilyen gyalázatos helyzetben az ország.

    De ha nekem nem hisz talán hallgassa meg ezt az előadás sorozatot:
    Persze az előadásokban nem igazán szerepel a zsizsik szó, de elég érthetően van fogalmazva ahhoz, hogy megértse minden ember a paraziták ténykedését.
    Dr. Drábik: 10/1 ~ Ki a magyar? Mi a magyar? Mióta hazánk a Kárpát medence?
    Új Honfoglalás – Hogyan tarthatja MEG magának a Magyar Nemzet a hazáját? ~ 2012/10/16
    (http://www.youtube.com/watch?v=CZzSMIHF7Uo)

    Dr. Drábik: 10/2 ~ A szervezett magánhatalom kialakulása éS világstratégiája.
    Új Honfoglalás – Hogyan tarthatja MEG magának a Magyar Nemzet a hazáját? ~ 2012/10/30
    (http://www.youtube.com/watch?v=GwGPFPXwfso)

    Dr. Drábik: 10/3 ~ AZ illuminátusok es a szabadkőműves irányzatok együttm ….
    Új Honfoglalás – Hogyan tarthatja MEG magának a Magyar Nemzet a hazáját? ~ 2012/11/13
    (http://www.youtube.com/watch?v=vNLGdRY82xk)

    Dr. Drábik: 10/4 ~ A JEGYZŐKÖNYVEK – EGY világtörténelmi hamisítvány …………..
    Új Honfoglalás – Hogyan tarthatja MEG magának a Magyar Nemzet a hazáját? – 2012/11/27
    (http://www.youtube.com/watch?v=3wK7h4ZPuhI)

    Dr. Drábik: 10/5 ~ Leleplező Dokumentumok, ES AMI belőlük megvalósult.
    Új Honfoglalás – Hogyan tarthatja MEG magának a Magyar Nemzet a hazáját? – 2012/12/11
    (http://www.youtube.com/watch?v=rD-W8bxO41Q)

    Dr. Drábik: 10/6 ~ A pénzhatalom KÉT programja a gyakorlatban

    Új Honfoglalás – Hogyan tarthatja MEG magának a Magyar Nemzet a hazáját? – 2013/01/08
    (http://www.youtube.com/watch?v=GwYohvxUKEU)

    Dr. Drábik: 10/7 ~ Szex éS AZ Új világrend
    – Új Honfoglalás – Hogyan tarthatja MEG magának a Magyar Nemzet a hazáját? – 2013/01/22
    (http://www.youtube.com/watch?v=5Oh9ypUnwr0)

    Dr. Drábik: 10/8 ~ Mi a Keresztény cionizmus?
    Új Honfoglalás – Hogyan tarthatja MEG magának a Magyar Nemzet a hazáját? – 2013/02/05
    (http://www.youtube.com/watch?v=4TlQKlUZfVo)

    Dr. Drábik: 9/10 ~ A magyarok harmadik útja – Vissza Kell állítani a közpénzrendszert
    Új Honfoglalás – Hogyan tarthatja MEG magának a Magyar Nemzet a hazáját? – 2013/02/19
    (http://www.youtube.com/watch?v=fsbIbErKJto&feature=em-uploademail)

    Dr. Drábik: 10/10 ~ Elkerülhető-ea III. világháború?
    Új Honfoglalás – Hogyan tarthatja MEG magának a Magyar Nemzet a hazáját? – 2013/03/06.
    (http://www.youtube.com/watch?v=kvpmm2LDzKU&feature=em-uploademail8))

    Parazita mentes szebb jövőt minden embernek és MAGYARNAK!

    sr

  13. A számszerűen és stratégiailag fölényes helyzetben támadó Vörös Hadsereget a vezérkar főnöke, Julier Fe¬renc gonosz árulása kergette vesztébe. A hadrendet, az „ordre de bataille”-t Julier a bécsi Pokorny csoport útján eladta Bethlenéknek. Ők azonnal átadják a végzetes katonai titkot tartalmazó írást Cunninghamnek, s ennek pecsétje alatt Pallavicini Alfonz gróf angol futárigazolvánnyal bevitte Szegedre. A román hadvezetőség tehát az Antant tisztek közvetítésével már a támadás megkezdése előtt 36 órával ismerte a Vörös Hadsereg haditervét. De Julier nem elégedett meg az egyszerű árulással. Rendelkezéseivel, a hadműveleti irányítással megkönnyítette a románok helyzetét és lelkiismeretlenül vesztükbe vitte a magyar katonákat… A hadsereget ezzel az árulással Teleki Pál és Julier kelepcébe csalták. A vereség elkerülhetetlen volt… A történelem ítélkezni fog: Horthy Mik¬lós, Bethlen István és Teleki Pál grófok, Julier Ferenc és társai méltó utódai a negyvennyolcas muszkavezető mágnásoknak. Nemeskürthy István Édes Erdély 116. o.
    (Horthy) A császár inasa odaadja az ország kétharmadát, hogy Ő kormányzó lehessen, és a proletárdiktatúrát okolja a maga árulásáért. Végül a maga patkánybőrének mentése érdekében Szálasinak is hajlandó a hatalmat át¬adni! (legvégül dísztemetést ád néki a hálás MDF-es utókor)
    Teljes szöveg http://www.szemcseppek. blog hu rózsasín ködlátás ellen!

    Békés Gábor

  14. Tisztelt hozzászólók!

    Nem kételkedek senki jóakaratában, de a hozzászólások igazolják, hogy a közelmúlt történelmét részrehajlás nélkül fel kellene tárni, és tanítani a fiatalokkal. Távol állnak tőlem azok az állítások, melyeket a kommunista írók rálapátoltak a Horthy rendszerre. Elolvastam néhány ilyen könyvet is, mert tudnunk kell, hogy az ellenségeink mit állítanak. Ahhoz, hogy magamnak képet alkossak arról a korról, az átélők, szemtanúk elbeszélése is fontos. Nem vagyok történész, alkalmam sem volt kutatni vagy hozzáférni bizonyos dokumentumokhoz. Viszont apró jelekből félreérteni valaki hovatartozását, nem tanácsos.

    Jugoszláviában kötelező volt a katonai szolgálat. Rádiósnak maradtam be, Pozsarevácon voltam fél évig kiképzésen. Onnan Banja Lukába helyeztek, akkor volt a Jugoszláv-magyar foci mérkőzés. A tanulóban hallgattuk, én félrehúzódva mintha levelet írnék. A harmadik magyar gólnál a tizedes felfedezett, és megkérdezett Vinczer neked nem esik rosszul, hogy gólt kaptunk? A labda kerek és gurul, a jobbik győz.. erre bement a negyedik magyar gól, és én már nem tudtam az örömömet titkolni,: úgy látom hogy a „mieink” elmehetnének focit tanulni Pestre. Az ablakon keresztül kellett menekülnöm, másnap a kapitányom áthelyezett a telefonistákhoz vonalfektetőnek, mert nem tudhatja, hogy háborúban elvégezném e a harci feladatot.
    A hadsereg átszervezése folytán Bihácsra kerültem a rádiós alakulathoz. A parancsnokságról kértek két személyt, aki tud íni, olvasni, rövid szöveget írtunk, és a négy számtani műveletet megcsináltuk, és a két magyar felelt meg, a Szabó Jani meg én.
    Én az ellátás irodájában dolgoztam, a műhelyek, konyha autópark tartoztak hozzánk. Politikai órákra nem kellett járnom, de egyszer összefutva a politikai komiszárral, meg kellett jelennem. Arról beszélt, hogy a jugoszláv katona öntudatos, nem követi vakon a parancsot mint a németek.. megtagadhatja a parancsot, ha a nép, vagy a vagyona ellen irányul. Kértem mondjon példát.. Látod azokat házakat ott a völgy másik oldalán? Látom. No ha én parancsot adok, hogy lőjjed, megtagadhatod a parancsomat.

    Hornyik Miklós, aki az eszéki egyetem professzora volt, 12 magyarról beszélt, akiket lecinezett koporsóban vittek haza mint elesetteket. Zentán felnyitottak egyet, tarkónlövéstől halt meg … parancsmegtagadás.. Sidon két szerbet is felakasztottak .. Ennyit azoknak akik azt mondják, hogy miért nem tagadta meg a patrancsot.

    Volt egy kép a belgradi „Felszabadítási ” múzeumban, a német kivégző osztag előtt asszonyok gyerekek között egy német katona, aki megtagadta a parancsot, hogy asszonyokra és gyerekekre lőjjön.
    Nincs Önöknek fogalmuk, hogy mit jelent idegen bocsokorok alatt magyarnak lenni. Igaz mi sem tudtuk, hogy az ÁVÓ-tól mit szenvedtek a csonka országban.

    Ismerem a szabotált hadi szállítmányok néhány estét, ingáztam Szabadka és Magyarkanizsa között, mint gyerek, hallottam pl. hogy a géppuska berekedt, mert üres volt a golyó, az oroszok meg rohantak feléje, a magyar kézigránát nem robbant, hasonló okoknál fogva.
    Azt is vitatják, hogy papítalpú bakancsok voltak-e valóban. Én elhiszem.

    De ha a mai helyzetet nézzük, Gyöngyösy-nek igaza van. Az USA-ban nem egy ül börtönben a kettős állampolgárok közül, akik a szövetségesükhöz szálljtottak fontos iratokat…..

    Az USA-ban kimutatják, hogy ki milyen hátterű a poltikusok között. Miért bűn ez Magyarországon? És főleg ne vallás szerint, hanem nemzetiség szerint legyenek a képviselők jelen a Parlamentben a lakosság számarányához képest. Ne féljenek az elszakított, megszállt területeink kettős magyar állampolgárainktól a szemforgatók! Azok megpróbált magyarok, sajnos vannak köztük is árulók.

    No minden esetre sajnálom, hogy hozzászóltam, de talán annyit még megjegyzek, hogy nekem is vannak fenntartásaim Horthy-val kapcsolatban, különösen a Károly királlyal kapcsolatban, de kérdés, hogy jobb lett volna-e, ha visszatér? Bízzuk ezeket a dolgokat a történészekre, olyanokra, akik objektívan az igazságot keresve megírják az igazságot.

    A hozzászólásokban sok véleménnyel egyetértek.

    Talán még annyit hozzáteszek, hogy Optijaban volt ékszerész üzletem, Lovránban műhelyem, házam, Fiume városa nálam rendelte a Zrinyi korabeli ékszert, amit Titonak ás feleségének ajándékoztak a város „felszabadulásának” 25 évfordulóján.

    Minden gazdagságot, jól menő üzletet feladtam, mert nem vállaltam a helyi detektivek kérését, hogy valakit csapdába csaljak. Ezért vagyok itt a családommal. Ha ennél többet akarnak rólam tudni, írják be a nevemet a Google-ba, hogy a messziról jött emberről mit írnak.

    Az itteni magyar gyűlölőkről is talának a rovatomban a Kitárogató G portálnon a Figyelőben jó néhény cikket.

    Tisztelettel Vinczer S. Péter

    átálők, szemtanók, és az elérhető

  15. RE:Vinczer Péter
    Kezdem érteni, mi vezet, vezetett a nézet különbségünkhöz.
    ID: „……..a közelmúlt történelmét részrehajlás nélkül fel kellene tárni, és tanítani a fiatalokkal. Távol állnak tőlem azok az állítások, melyeket a kommunista írók rálapátoltak a Horthy rendszerre. ……..”
    Ön kommunista nézetű történészekről beszél, és abban a hiszemben van, hogy MAGYAR ember írta az úgynevezett történelmi művet, és ez az ami lényeget eltakarja. Mert ezek az emberek lehet, hogy kommunisták, de legfőbb képen zsizsikek. Ha jó értem ön a volt jugoszlávia területén él, és ezért nincs azzal tisztában, hogy a MAGYARNAK mondott ország vezetés, rendőri vezetés, bíróság, magyar tudományos akadémia, az egyetemek vezetősége MAGYAR nevű zsizsikekből, és kollaboránsaikból áll.
    A úgynevezett MAGYAR politikai vezetés legalább 50%-ban zsizsik származásúakból áll (bár vannak olyanok akik ezt 75%-ra teszik illetve 10% cigányra). Minden nagyobb város polgármestere, a megmaradt gyárak üzemek vezetősége szintén zsizsikekből áll.
    Persze ezeket az állításaimat igen nehéz bizonyítani, sőt szinte lehetetlen, de ha végig nézi Dr. Drábik János előadás sorozatát végig hallgatja lesz fogalma nagyjából a Magyarországi, helyzetről. Bár Dr. Drábik János a Magyarországi, helyzettel kapcsolatban soha illetve szinte soha nem mondja ki a zsizsik meghatározást, helyette a pénzhatalom, szabadkőművességet emlegeti, de előtte elmondja, hogy kik ezeknek a vezetői és ha a vezetők zsizsikek akkor az alárendeltek is azok illetve a velük kollaborálók. Ezért ha Magyarnak mondott művet olvas először ebből a szempontból kell megvizsgálni.
    Fentebb írta, hogy ma már nem jön értünk a politikai rendőrség ha olyat írunk ami nem tetszik a zsizsik uralomnak, igen ebben igaza van ma már csak a munkáját veszti el, a rebellis magyar. És egyéb érdekes dolgok is történhetnek,de ezt nem részletezem.
    Parazita mentes szebb jövőt!
    sr

  16. Tisztelt Uram!

    Köszönöm a felvilágosítását, de felesleges, mert nagyon jól tudom, hogy ki kicsoda az mellett kogy én kommunistáknak nevezem őket, mert azok is. Tisztelet a kevés kivételnek. De miért akarnak velem olyat kimondatni, amit Drábik János se mer kimondani? Megtanultam a sorok között is olvasni, és a kulisszák mögé látni. Tegyük a dolgunkat kinek hol vana lehetősége. A szép magyar nevek mügött sajnos sok esetben nem magyarok bújnak meg, de nem azok a hibásak, akik megváltoztatták a nevüket, hanem akik azt hitték, hogy ezzel magyarokká válnak… de a fő baj az, hogy ezek az emberek nem a nevüknek megfelelően viselkednek. Mondom, tisztelet a kivételnek.

    Ismerem Drábik János előadásait… Már a 48-as szabadságharcunk is a pénzhatalom miatt bukott el… És miért volt függőségünk Tisza Kálmán idejében is, amikor még megvolt a Körmoczbánya?

    Mint korábban említettem a volt Jugoszláviából vándoroltam ki mert nem akartam beépített spicli lenni az aranyműves szakmában.

    Mondhatnák, hogy könnyen okoskodok innen, de merem álljtani, hogy már régen nem vagyunk függetlenek. Antallnak is megmondták a Citiben, Drábik szerint, hogy nem beszélhet Trianonről. Az is csoda, hogy hagyták megadóztatni a bankokat. Orbán sem teheti azt, amit szeretne, csak feszegeti a lehetőségeket. Horthy- nak sem volt szabad keze, és vannak fenntartásaim, már a hatalomra kerülésével kapcsolatban is. De ha mondjuk vissztért volna IV Károly, és Hitler ellenes politikát vezetett volna be, nem-e Belgium és Belgrád sorsára jutottunk volna? Egyszóval, most könnyű kritizálni, és elmarasztalni, utólag könnyú észrevenni a hibákat.

    De tegyük a dolgunkat, sok beszédnek sok az alja, minden szavunkba bele lehet kapaszkodni, és belemagyarázni a gűlöletet.

    V.Péter

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük