Elszámoltatást akarunk! – FELHÍVÁS petícióra (frissítve: 2011.12.23, 17:05)
A frissítések ezután mindig a cikk végén lesznek olvashatók!
Drága Barátaim, Honfitársaim!
Megrendítő az a nemes szándék, ami az aláírók hozzászólásaiból árad! Egyre erősebbnek érzem magam – bár gyenge, születésem óta mozgássérült vagyok -, hogy jó ügyet indítottam el! Biztos vagyok benne, hogy a dolgok csak úgy fognak változni, ha saját kezünkbe vesszük ügyünket! Ezért petíciómat kiegészítettem azzal, hogy: „Országunk jelenlegi helyzetéért és a jogtalan vagyonszerzésekért elszámoltatást, felelősségre vonást akarunk! Az aláírók kérése alapján, párthovatartozás nélkül!„
Köszönöm, hogy hivatalosan már 235-en írták alá ( a szám folyamatosan változik) másfél nap alatt! Ez azt jelenti, hogy vannak hazánkért aggódó honfitársak. De ne legyünk elégedettek! Milliók kellenek, hogy komoly nyomást tudjunk gyakorolni a kormányra, és a nemzetközi közvéleményre! Ne feledjük, hogy a kormány nemzetközi csapdában van! Segítsük azzal, hogy MI, a NÉP, követeljük az elszámoltatást! Azokét is, akik most sanyargatják nemzetünket!
Szeretettel, és Hazám iránti aggódással: Czakó István
Kérjük kedves olvasóinkat, hogy csatlakozzanak az alábbi petíció felhíváshoz, és aláírásukkal fejezzék ki egyetértésüket, ill. tegyenek javaslatot annak esetleges kiegészítésére, valamint ismerőseik, barátaik körében terjesszék a felhívást és az ahhoz való csatlakozást.
Az elszámoltatást csak akkor lehet megvalósítani, ha milliós tömegek követelik. A jelenlegi kormány a globalista hatalmasságok terrorja alatt van, s egyedül, a néptömeg támogatása nélkül képtelen lesz ezt megvalósítani. De az ország lakosságának, állampolgárainak követelését köteles figyelembe venni. Fogjunk most össze, és kezdeményezzük az elszámoltatást, eszközt adva ezzel a kormány kezébe is.
(NIF szerkesztők)
A petíció jelenlegi szövege az alábbi:…
Mi, a magyar nép tagjai, férfiúi, asszonyai, fiai, lányai – magyar állampolgárok – követeljük a kormánytól az elmúlt 21 évben – az ún. „rendszerváltás” óta – ill. a „spontán privatizáció”-nak nevezett időben történt törvénytelen vagyonszerzések, meggazdagodások felülvizsgálatát, azoknak a felelősségre vonását, akik nem tudásuk, kiváló teljesítményük alapján gazdagodtak meg, váltak dúsgazdaggá, sokszoros milliomossá, milliárdossá, hanem kapcsolatrendszerük révén. Vizsgálja felül a kormány – kétharmados parlamenti többségének birtokában, amivel a választó polgárok hatalmazták fel – a nemzeti vagyon eltűnéséért felelős személyek tetteit, bűneit, akik abban bármi módon tevőlegesen részt vehettek. Kezdve a legmagasabb pozíciókban lévőktől egészen a legkisebbekig.
Különösen szigorúan végezzen vizsgálatot az MSZP-SZDSZ kormányzás idején hatalomban, vezető pozícióban vagy ezek holdudvarában lévő személyek esetében, s minden vagyongyarapodással számoltassa el őket, kezdve a megszerzett első millióval. Ha nem tudnak elszámolni, számot adni, igazolni, hogyan jutottak hozzá, akkor teljes vagyonelkobzással, és tényleges életfogytig tartó fegyházbüntetéssel sújtsa őket, mivel különösen nagy károkozásukkal hazaárulás bűntettét valósították meg.
Követeljük továbbá, hogy tegyék nyilvánossá az ügynöklistákat és az olajszőkítés és más hasonló ügyek aktáit, az ezekben szereplők neveivel együtt.
Oldják fel azoknak a sok-sok évtizedre titkosított aktáknak a titkosságát, amik a nemzeti vagyon eladásával, átjátszásával kapcsolatosak, illetve a nemzeti vagyonnal bármilyen kapcsolatban vannak.
Követeljük továbbá azoknak a vállalkozóknak (volt vagy aktív politikusoknak) a számonkérését, akik döntéseikkel, tetteikkel emberek sokaságát tették földönfutóvá. Például Bajnai Gordon volt miniszterelnök, vállalkozó, aki miatt hazai libatenyésztő gazdálkodók lettek öngyilkosok, Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök, vállalkozó, aki a bankok devizahitelezését engedélyezte úgy, hogy abba milliók rokkantak bele, s lettek, lesznek földönfutóvá, lettek öngyilkosok, mivel lakásukat a bankok adóság fejében elveszik. A sor persze folytatható és folytatandó.
Ezek az emberek felelőtlen vagy tudatosan gonosz viselkedésükkel nyomorba döntötték az ország lakosságának jelentős részét.
Országunk jelenlegi helyzetéért és a jogtalan vagyonszerzésekért elszámoltatást, felelősségre vonást akarunk! Az aláírók kérése alapján, párthovatartozás nélkül!
Czakó István, Debrecen
A petícióITTírható alá:http://www.peticiok.com/elszamoltatast_akarunk
Kedves Barátaim, Honfitársaim!
Köszönöm, hogy ilyen hamar már 45-en (sőt, már 51-en) írták alá kezdeményezésemet. Köszönöm az értékes hozzászólásokat is, melyből egyet idézek, a rá adott válaszommal együtt:
#6-os hozzászólás:
Petició nélkül is el kellett volna, kezdje a kormány az elszámoltatást, hisz a választási ígéretei között szerepelt. Ennek elmaradása miatt szükséges a petició, de nem elégséges. Tömeges tüntetésekre lesz szükség! A tüntetések céljainak elérése végett, mégpedig militáns tüntetésekre!
Válaszom:
A petíció, remélem, elegendő lesz, de ha nem, akkor ez csak az első lépés. Ha elegendő aláírás gyűlik össze, személyesen adom át vagy Orbán Viktornak, akivel egyszer beszéltem személyesen, vagy Semjén Zsoltnak, akit igen jól ismerek személyesen is, vagy Navracsics Tibornak, akit szintén személyesen ismerek.
Ha a kormány nem veszi komolyan a petíciót, akkor következni fognak a tüntetések.
Megköszönöm a sok eddig összegyűlt aláírást, és kérem, hogy minél többen vállaljuk a nyilvánosságot, mert így lesz súlya tiltakozásunknak és követelésünknek.
Barátsággal: Czakó István
ISTEN ÓVJA MAGYARORSZÁGOT!
————————————–
Valaki ezt írta a Facebookon hozzászólásként a petíciómhoz:
„KRISZTUS MIT TENNE? ISTEN MIT MOND? MI HÍVŐK, AKIKBEN KRISZTUS ÉL, NEM ÍTÉLKEZHETÜNK, NEM BÍRÁSKODHATUNK, NEM LÁZÍTHATUNK! Szeressük az igazságot, gyűlöljük a hamisságot, de egyedűl Istené a bosszúállás. Mi a békéltetést végezzük, szeretetet hírdetünk, minket Jézus az evangelium, a kegyelem hírdetésével bízott meg! Szeressétek ellenségeiteket! Testvérek, legalább mi ne álljunk be farkasok közzé!!!”
Erre a következőt válaszoltam:
„Kedveseim! Ebben igazatok van, de azért vannak a törvények, hogy azokat mindenki betartsa. Mi nem lehetünk a törvénytelenség mellett azzal, hogy egyeseknek eltűrjük. Én nem ítélkezem, ők ítélkeztek magukon, amikor törvénytelenséget követtek el. Tudták, mit tesznek, mégis vállalták, s ezzel vállalták a büntetést is! A törvényeket Isten adta. Ne lopj! Aki ezt megszegi, magát ítéli el! Én hívő vagyok, és nem birka! Amire Isten azt mondja, hogy bűn, az bűn. Én csak a betartására és betartatására törekszem. Isten mindenkit üdvösségre teremtett. Mégis miért jutnak egyesek kárhozatra? Azért, mert önmagukat ítélik arra, azzal, hogy megtagadják azt a kegyelmet, amit Jézus Krisztus kínál nekik. Ez a Szentlélek káromlása.”
„Még valami:
Én hívő ember vagyok. Rosszúl látom a dolgokat? Mellesleg egy lelkipásztor testvéremmel is megbeszéltem ezeket, és ő is azt mondja, hogy a hívő ember őrálló, és annak kötelessége szót emelni a bűn ellen. Különben ő is a bűnösök közé sorolja magát, ha hallgat. Hiába mossa kezeit, ha nem végzi a feladatát, ha „nem fújja a kürtöt”!
Figyelmetekbe ajánlom a következő videót: „Menny és pokol!” (http://www.youtube.com/watch?v=5hBKyRMAyis)”
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=5hBKyRMAyis]
Kíváncsi lennék a véleményekre!
Czakó István
—————————————-
2011.12.23, 17:05:
Újabb megjegyzést kaptam, amiben figyelmeztettek, hogy „aki kardot ránt, kard által vész el!”, és arra, hogy a Szentírás szerint mindezeknek a gonoszságoknak be kell következnie.
Erre a következőket válaszoltam:
Mindezt én is tudom (mármint, hogy ezeknek a gonoszságoknak be kell következniük a Biblia szerint), épp ezt mondtam a lelkész barátommal való beszélgetésben is. De honnan tudod, hogy nem éppen a börtönben fog elgondolkodni és jó útra térni a felelősségre vont bűnös? Éppen ezért nem nézhetem tétlenül a bűnt. Jézus se azt mondta, hogy „csak csináljátok tovább, jól van így!”, a számonkérés, elszámoltatás nem ördögtől való. Ne csináljunk már ebből hitvitát! Igenis, a bűnösnek felelnie kell tettéért! A földi törvények szerint. Van, akit csak az bír józan belátásra és a megtérésre.
Nem nézhetem tétlenül, hogy egyesek a végzet felé rohannak. Meg kell állítani őket. A számonkérés és a felelősségre vonás (büntetés) nem zárja ki a szeretetet. A gyermeket is megbünteti a szülő, ha rosszat tesz, de attól még nagyon szereti. Épp akkor tudom jobban szeretni (és annak tudok örülni), ha látom, hogy elfogadja a fegyelmezést, és igyekszik megváltozni. Vég nélkül hozhatunk érveket és ellenérveket. Ki így, ki úgy él az evangélium terjesztésével. Egy szóval sem mondtam, hogy ezeknek az embereknek nem kell a jézusi kegyelem lehetőségéről, az evangéliumról beszélni.
Róma náci városparancsnokát (aki abban találta örömét, hogy az ablakából lövöldözte, gyilkolta az utcán járó embereket!) csak egy vatikáni magas beosztású pap látogatta a börtönben (a háború után), akit ő halálra akart szánni, üldözött. Hozzátartozói se. És sok-sok év után – megdöbbenve azon, hogy „halálos ellensége” az egyetlen, aki rendszeresen látogatja és törődik vele – ez a kegyetlen ember megtért és átadta szívét Jézusnak. Erről maga a pap számolt be! De azt a pap se kérte, hogy tekintsenek el a kegyetlen gyilkos büntetéséről. Sőt, egy másik, nem is túl régi történet: Hajdúhadház mellett meggyilkoltak egy külföldi misszionárust a felesége szeme láttára. Amikor a feleség bement a börtönbe, és megbocsátott a gyilkosnak, azt mondta: „Azzal egyetértek, hogy feleljen tettéért, de tiszta szívből megbocsátok neki és imádkozom érte, hogy megtérjen.”!
Czakó István
Tisztelt Olvasók! A portál működtetéséhez nagyon nagy szükségünk van az Önök támogatására.
Kérjük Önöket, hogy a
DONATE
gombra kattintva segítsék anyagi hozzájárulásukkal működésünket!
A portál valóban független, anyagi támogatást semmilyen szervezettől, vagy politikai erőtől nem kapunk, ezért a legkisebb támogatásnak is örülünk.
Nagyon köszönjük!
(Nemzeti InternetFigyelő)
Magával a cikkel egyetértenék, de ez a „Különösen szigorúan végezzen vizsgálatot az MSZP-SZDSZ kormányzás idején…” mondatkezdés nem tetszik.
Talán Pintér elvtárs (jelenleg fideszes miniszter) olajügyei nem érdemelnek „különösen szigorúan végezett” vizsgálatot?
Sok közül egy példa.
Ne röhögtesd ki magad czakó elvtárs! Az elszámoltatást a fideszes mszmp tagokkal kellene kezdeni, ahhoz, hogy higgyen is a nép ebben a mesében! Lassan már több lesz a metélt bolsevik a fidesz-kdnp-ben mint mszp-ben, főleg ha a holdudvart is oda vesszük, arról nem is beszélve, hogy naponta folyik a tetvek átigazolása kormányzati szinten is!
Kedves Hozzászóló!
Úgy látszik, magának semmi sem jó. Vannak ilyen emberek. Ön szerint Czakó Úr tehet arról, hogy talán ez a helyzet, ahogy Ön írja? Milyen alapon elvtársozza le Czakó urst? Netán Ön a bolsik közé tartozik és megszokta ezt a megszólítást? Vagy ma is ezt használja? Hozzászólása puszta kötekedés.
Híradmin
Nyugodtan lenyomozhatsz, soha életemben nem voltam semmilyen pártnak tagja. Ezzel együtt amennyire lehetett nyitott szemekkel jártam és akik most a fideszt mentegetik a bolsevikokat mentegetik mert egy és ugyanaz anya pártjuk mszp-vel azaz az mszmp édes gyereke mindegyik! A czakó és társai igenis tehetnek róla mert ők adták a 2/3-ot arra, hogy legyen elszámoltatás! Ezzel szemben az ország legnagyobb maffiózója lett a belügyminiszter, a hazaárulók, besúgok, Magyar gyűlölők vannak mindenhol pozícióban! Nekik kellene számon kérni a vezéreiken, hogy nem ezt hazudták a kampány során hanem azt, hogy a bűnösöket elszámoltatják, felelősségre vonják! Ezzel a szemben a tény pont az ellenkezője, a tisztességes Magyar embereket büntetik és gyilkoltatják halomra! Röviden csak ennyi a bajom az ilyen czakó félékkel!
Uram!
Ön tele van gyűlölettel. Ott állt Czakó Úr mellett, amikor szavazott, hogy ennyire tudja kikre szavazott?
Nyomozzon Ön után, aki akar. Nem olyan fontos ember Ön számomra. Én csak kérdeztem. Ismeri Ön személyesen Czakó urat?
Mit szólna Ön, ha valaki magát kezdené így ócsárolni?
Nem vall komoly és szavahihető emberre, aki csak így elkezd egy számára ismeretlen embert sértegetni.
Híradmin
Való igaz, hogy gyűlölöm azokat a tetveket akik ide juttatták az országot! nem hiszem, hogy nekem kellene azért bocsánatot kérni bárkitől is, hogy futószalagon teszik ki az embereket a saját hátukból, lakásukból és válnak koldussá! Az én olvasatomban azok is közéjük tartoznak akik még mindig ezeket támogatják és megpróbálják megmagyarázni a bizonyítványt! Réges-régen meg kellett volna tagadni az adósság vissza fizetését mivel az eredeti felhalmozást nem a Magyar nép költötte el, hanem a volt kommunista tábor és azok a „forradalmi” országok ahová „elgurultak” ezek a dollár milliárdok! Soha nem fogja tudni ezeket a rabló pénzeket az ország vissza fizetni ráadásul nem is mi költöttük el! Attól az időtől kezdve történt az ország gyarmati sorba taszítása! A jelenlegi hatalom pedig tettestárs ebben a szerepkörben, ugyanúgy az ország teljes kifosztásán és megszüntetésén dolgozik! Ezt lehet tagadni csak nincs értelme mert a tények bizonyítják! Úgy gondolom, hogy aki nyitott szemekkel jár az teljesen világosan látja a helyzetet. Az, hogy vannak párt katonák akik ha bele döglenek akkor is a hülyeségeket szajkózzák sajnos tény, mert annyira lebutították a népet a való világ és egyéb fertővel, hogy azt kell mondjam sajnos megérdemli a sorsát a nép!
Mi volt a baj Czakó uram? Miért lett törölve a hozzászólásom? Nem tetszett a kritika?
Ön miről beszél, kedves Hozzászóló? Egyetlen hozzászólás sem lett törölve(!), és különben is, mi köze ehhez Czakó Úrnak?
Híradmin
Igaza van, elnézést. Nem mentegetőzésképpen, de tényleg eltűnt a hsz. – em, és indulatból, meggondolatlanul reagáltam rá. Tény, később visszakerült.
Mégegyszer elnézést.
Semmi gond – mindannyian feszültek vagyunk a mai világban, éppen ezért van ma szükség a higgadtságra -, de mi egyetlen percre se töröltük a hozzászólását. Lehet valami szerver hiba, hogy az Ön gépén nem jelent meg, másra nem tudok gondolni.
Üdv.: Híradmin
Aláírtam, bár én ezt kiterjeszteném 1945-től napjainkig.
A fenn emlitett militàns tüntetésekröl itt lehet olvasni néhàny szót:
http://internetfigyelo.wordpress.com/2011/06/19/rovid-kiertekeles-a-rendvedelmisek-tunteteserol/
Olvasd el a hozzàszolàsokat is!
EGYET ÉRTEK,ALÁ ÍRTAM ELÉG A SZEGÉNYEK PÉNZÉT FEL ÉLŐKBŐL! BÁR ENGEM A FUNDAMENTA MIATT FÓGLALKÓZTAT AZ ÖN GYILKOSSÁG!
A mostani kormányt is ide lehetett volna nyugodtan írni! Tessék olvasni!
http://granadinho1.nolblog.hu/archives/2011/11/24/Az_Orban-csalad_es_a_kozhatalom_viszonya/
Aki a rendszerváltás óta hatalmon volt,mindenkit el kell számoltatni!!!!!!
Eszem ágában sincs, bárkit is lebeszélni a peticióval való egyetértéséről, de értéke annyi, mint halottnak a csók. Az ilyen fajta peticiózás csupán gőzkieresztés (a’la Hofi).
Mikor vájta holló, hollónak szemét ?
“Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa “
Kedves Hozzászóló!
Érti Ön ennek a jézusi kijelentésnek az értelmét? Úgy érzem, nem!
Ugyanis ez nem az idiótákról a hülyékről szól! Hanem azokról, akik úgy várják Isten igazságát és kegyelmét, mint a koldus a falatot! Akik úgy értékelik Isten igazságát és kegyelemét, azok a boldogok, mert ők megelégíttetnek!
Üdv: Híradmin
Kedves Híradmin
Értem én, akár hiszi, akár nem. Véleményem szerint Ön nagyon jól közelítette meg a jézusi kijelentést. Csupán arra kérem, hogy gondolja át annak minden aspektusát, magába mélyedve elemezze ezt, a csodálatos példabeszédet, amit évrezedek óta magyaráznak minden rendű és rangú utódok. Ha ezt megteszi, remélem találkoznak gondolataink.
Ami a petició hatássoságát, várható eredményességét illeti, abban nem szállt vitába velem. Hiszen nem várható a halálraítélt megmenekülése, ha kivégzése közben könyörög, a busásan megfizetett, arra megbízói által érdemesnek tartott hóhérjához.
Tisztelt Czako Istvan!
„Így minden ország támasza, talpköve A tiszta erkölcs,
melly ha megvész: Róma ledűl, s rabigába görbed. (Berzsenyi Dániel)”
http://internetfigyelo.wordpress.com/2011/09/07/minden-orszag-tamasza-es-talpkovet-a-tiszta-erkolcs/
A fenti megallapitas helyessegeben mindketten egyetertunk(legalabbis,remelem).
Ha ez igy van,akkor nem ertem,mi a peticio ertelme,hisz a 2/3 es a Jobbik is ezt akarja.Lehetseges talan az,hogy nincs eleg informaciojuk az elmult 21-22 ev gazdasagi,jogi es egyeb buncselekmenyeirol?De hiszen az interneten minden megtalalhato,dokumentalva.
„A bankok, és multik csak magánvállalkozások, a pártokat érdekcsoportok hozzák létre. De az állam a NÉPÉRT van, és törvény kötelezi! A képviselőt, mint hivatalos személyt is a TÖRVÉNY kötelezi, hogy ha törvényszegésről tudomása van, akkor feljelentést tegyen.
Több száz ilyen eset bizonyítékát kapták kézhez eddig, ezt bizonyítani tudom, mégsem cselekedtek. Tehát büntetőjogilag elítélhetők, mint bűnsegédek.”
„Sajnos ebben az országban valóban népírtás folyik. Egyik párt sem tett semmit az emberek érdekében, csak az országot árusította ki, és tömte meg a zsebét. A Jobbik hiába tesz indítványokat a parlamentben a 2/3-os többség lesöpri minden javaslatát. A
kilakoltatásoknál is ott vannak, de úgy tűnik hiába.”
„Ha a jobbik JOBBIK lenne, már kiborította volna a bilit. De ők is csak a kondért lesik, mert mammon lenyelte őket. Aztán jön a süket duma, a pilátusi kézmosás, de attól még a gyilkosság az nem tagadható. Marad a FELELŐSSÉG!”
http://www.youtube.com/watch?v=Y8KXLbGa_jk&feature=youtu.be
http://halalraitelve.hupont.hu/28/karacsonyi-uzenet-a-regnalo-halaloszto-hatalmaskodoknak
Nem folytatódhat így az ország élete tovább” – a Parlament elé vonult a VÉSZ
http://vallalkozoi.negyed.hu/vnegyed/20111221-nem-folytatodhat-igy-az-orszag-elete-tovabb.html
Az évszázad csalása
http://www.feherkemeny.com/2011/12/16/az-evszazad-csalasa
Tisztelt Czako Istvan!Kerem,mondja meg,mirol kell „peticiozni”?
Kár, hogy nem érti!
Hosszú lenne Önnek elmagyarázni, erre nincs energiánk!
Híradmin
folyt…..
Egy kis olvasnivalo az internetrol,ha nem tudnak a kepviselo urak es holgyek,hol keressek a dokumentaciok egy reszet.
http://tempohirek.com/news.php
Borbély József záróbeszéde a „Kárpátia” hajón. 2011. 11. 11.
http://tempohirek.com/downloads.php?cat_id=3
240.)Vissza a Nemzet vagyonát!
http://tempohirek.com/news.php?readmore=247
POLIP XII. Á l l a m i b ű n ö z é s – H i v a t a l i b ű n ö z é s – R e n d ő r b ű n ö z é s (Felszámoló maffiánál van az államkassza kulcsa)
http://tempohirek.com/2011dok/polipXI/Polip%20XII.jpg
„Forradalmár lett a zsidó. Nyomulna az élre, szabálytalan előzéssel, ahogy szokta.
A Nagy Színjáték utolsó felvonása tragikomédiába fordul. Mi meg addig kimehetünk a büfébe, s szólhatunk a pultosnak, elkávézunk addig, míg ezek odabenn a színpadon és a nézőtéren szépen megeszik egymást.
Aztán pedig mehetünk takarítani… ”
http://jovonk.info/2011/12/22/gyurcsany-langlelku-forradalmar
Remelem,nem voltam gyulolkodo.Remelem,nem voltam pitianer a kifosztott,megrabolt magyar nemzettarsaimmal szemben(Akik koze en is tartozom!).
A problemat en inkabb az alabbi gondolat szerint latom:
„Magyarország lakossága, bár itt él, de nem mind magyar érzületű. Még kevesebben vannak azok, akik kigyógyultak a 66 éves agymosásból, és képesek visszatérni gyökereikhez. 1945-től volt egy exponenciális csökkenés ebben, és egy, a 80-as évek elejétől lassan
meginduló szintén exponenciális éledés, ami még korántsem érte el a csúcspontját.
Szerencsére maradt a régi ismeretekből és az ún. „éledés”, nem csak a zsidó média mesterségesen gerjesztett indulatai miatt erősödik ismét, de valójában még mindig kevesen vagyunk! Igaz, a tatár-járás után sem voltunk többen…”
http://hungarianrealnews.com/news.php?readmore=196
folyt…Bocsanat a hosszu idezetert,de muszaj volt.
„Gondolom érzitek, hogy ezt nem lehet kukaborogatással, vagy peticiókkal, tüntetéssel véghezvinni.
Erre a harcra nagy szükség lesz, amelyben a legnagyobb harcos közlegények, katonák szerintem a hitelesek, a banki adósok lesznek, ha tud róla ha nem, de majd fel fog ébredni ha mástól nem a végrehajtó dübörgésétől. A mi feladatunk pedig aki itt az oldalon is olvasgat, és vannak információink az, hogy megalkossuk, megálmodjuk utat mutassunk a szántóvetőknek akik majd lekaszálják a gazt a magyar földről, és elvetik a magot, amit tőlünk kaphatnak. Ja!!! lehet, hogy fel is kell égetni a gazt?? Fel hát,!!! nem szabad, hogy elszórják a magjaikat, mert zsizsikes lesz a gabona.
Erről jut eszembe:
Mit gondoltok a Cion Bölcsinek jegyzőkönyvében a 20-21 fejezetben miért irják a szidók, hogy be fogjuk zárni az értéktőzsdéket???? azt a tőzsdét, amelyikkel előtte tönkre teszik a világot.!!!
Nyugodjatok meg, lehet kamatnélküli pénzügyi rendszert csinálni, és lehet közpénzt kibocsájtani, és nem lehet pénzből pénzt csinálni ( minden pénz egy virtuális jel, egy információ !!) és ki lehet venni a privátszféra,a bankár-kár-károk kezeiből a pénzügyet, a monetáris, és fiskális politikát, meg lehet fosztani a háttérhatalmat a hatalmától !!! Itt van nálunk MAGYAROKNÁL a megoldás kulcsa !!!! A Szellemi kincsesláda !!! A jelenlegi hatalomgyakorlóknak gőze sincs, hogy hogy tudnának kimászni a maguk által kapart gödörből ( amiben minket is belerángattak) Ilyenkor szoktak a háborukhoz, elnyomáshoz, diktaturákhoz folyamodni, de a történelem bebizonyitotta, hogy ez nem megoldás !!! Kiestek a rendszer kerekei. A lovak már nem huznak. Hamarosan megbokrosodnak .
A jövő év elején folytatásos formában megprobálom elétek tárni a magyar modellt , amellyel talán sikerülhet megtalálnunk a kiut kanyargós ösvényét Addig is tartsátok szárazon a puskaport!!!”
Ez „fapipa” hsz-e 2010.december 27-en.
Rendszerválság: közeledik az igazság órája.
http://www.ch-serverhosting.com/postaimre/news.php?readmore=1129&c_start=10#comments
Kivel fogjak ossze,kinek kuldjem a peticiomat?Az engem kirablo bankarral,az engem „elarulo,kiszolgaltatotta tevo” parlamenti partokkal,parlamenti kepviselokkel,esetleg a kormannyal?
En a deviza-elszamolasu forinthitelesek „felebredeseben” bizok.Tomegesen kell meginditani a pereket a HIBAS BANKI TERMEKEK eladasa miatt a bankok ellen es a magyar allamot is perelni kell,mert ezt a tovenyeivel lehetove tette.(2001. a MNB teljesen fuggetlen lett az elvi tulajdonosatol,a magyar nemzettol,Orban Viktor akkori kormanya atadta a MNB-ot egy magantulajdonban levo bankarkasztnak.Ezt Orban Viktor sehogysem tudja megmagyarazni a most fazo,ehezo,otthonat elveszto,magyar valasztopolgarnak.)
„A politika és a gazdaság globális uralmáért folytatott harc újabb történelmi szakasza bontakozik ki szemünk előtt. Magyarországon az összeütköző erők metszéspontjában időközben egy impériumváltás zajlik le. Az egypólusú atlanti meghatározottság mellett, vagy helyett, egyes európai valamint ázsiai és közel-keleti befolyás lép.
A nemzetünket érő XX. századi katasztrófa sorozat betetőzése előtt állunk, vagy a megmaradásunk útjára léptünk? Stabilizálódik-e helyzetünk, vagy az összeütközés súlyozott helyszíne lesz az
országunk? Az egy lapra tett nemzeti politika megerősödése, vagy végzetes bukása előtt állunk?”
http://dobogommt.hu/dobogo/shop.php?gr=&op=info&addmode=main&kat=061010133444061010133506&id=061010133444061010133506111002190204
Exkluzív interjú Orbán Viktor miniszterelnökkel a Hír TV-ben
Adás: csütörtök 20.05
http://mno.hu/hirtv/exkluziv-interju-orban-viktor-miniszterelnokkel-a-hir-tv-ben-1039144?honnan=Nemzeti_Hirhalo
Ez a cionista kormány nem fogja elszámoltatni a liberális-posztkommunista bűntársait! Hisz ezek is szétlopták 1998-2002 évek között a magyar nép vagyonát!
Nép ítélet kell! A magyar népnek kell ítélkezni az aljas kollaboráns banda minden tagjával! Mindazokkal akik 22 év alatt kirabolták a csonka-magyarország népét!
Mindenüket elvenni és agyon dolgoztatni minden, nép, haza és nemzetáruló mocskot!
Bár megjegyzem, hogy ezek a patkányok kínhalált, karóba húzást, kerékbetörést, megnyúzást, felkoncolást, stb. érdemelnének!
De ezeknek a HALÁL, KEGYELEM!
Azért ezzel a bolsevik dumával ne jöjjön már elő, hogy ezek is olyan sárosak, mint azok! Ez tipikusan bolsi módszer, hogy ha nem tudják bizonyítani az igazukat, megpróbálják besározni az ellenfelet is, mert két disznó azok mégis csak disznók! Azért ne legyünk már elvakultak! Killer elvtárs hány bűntényt tudott feltárni (busás fizetést kapott érte évekig!)? Egyet sem? És ma hány bolsi ellen folyik per? Sok ellen!
Az tény, hogy teljes körű elszámoltatás kell! Párthovatartozás nélkül. de se több, se kevesebb!
Híradmin
„Killer” vagy Budai eben-guba! Hány olyan ítélet született amit a „nép” vár? Egyetlen egyről se tudok és véleményem szerint a hozzá szólok se tudnak egyetlen olyan ítéletről sem ahol a kiérdemelt büntetést megkapták volna az arra érdemesek teljes vagyon elkobzás mellett. Arról nem is beszélve, hogy az igazi bűnösök továbbra is dőzsölnek és osztják az észt! Ahhoz, hogy bármi is változzon a teljes „igazságszolgáltatást” likvidálni kellene azaz szőröstől-bőröstől el kellene távolítani a hivatalokból, beleértve a teljes rendőri, ügyészi és bírói (alkotmány bírói) kart az ügyvédekkel egyetemben! utána lehetne bármilyen elszámoltatásról beszélni!
Híradmin megjegyzéséhez azért hozzátenném, hogy Nagy Imre is kommunista volt annak ellenére, hogy a kommunisták kivégezték. Néhány napja idézte éppen köteles kövérlaca mondatát, miszerint ‘Kommunista kutyából nem lesz demokrata szalonna!’ Én magam a kommunista helyett már inkább használom az internacionalista kifejezést. Az mindkettőre tökéletesen ráillik.
Bolsevik duma? Csak nem likudista-cion zsideszes gondolkodás, Orbán birka táborából? Mindegyik sáros. Mindegyik csalt, lopott s rabolt a magyar nép javaiból! Ezek a cionisták is loptak annyit mint a liberál-posztkomcsik! 22 éve teszik ezt veletek! Mégis likud Viktortól várnátok a volt kommunista párttitkár apja ( Debreceni Agrár Egyetem leghülyébb tanulója volt! Piros telefon leszólásra kapott diplomát!) és kommunista (MSZMP) anyja elszámoltatását? Na, ne legyünk demagógok! A pató-pál úr módszer a magyarság körében 22 éve működik! Az „ej ráérünk arra még” felfogás, ide juttatta a csonka hazát! A gödör szélére!
Erősen ciki Dr. Czakó, Ha nem tudja a privatizáció felülvizsgálatát az Alkotmánybíróság megtiltotta! Világos!? Minden tiszta? Köztársasági elnökség a jutalma! Törvényes! Mi hoztuk!
Kedves Czakó úr!
Megdöbbentem, hogy Ön ezt a „Menny és pokol” c. videót mellékelte a cikkéhez. Átgondolta Ön keresztényi lelkülettel azt, amit ez a leány itt, mint túlvilági élményt elmesélt. El tudja Ön azt képzelni, hogy az Úr Jézus ennek a leánynak tiszteletreméltó, boldog II. János Pál pápát bemutatta a pokolban? És megengedte, hogy „visszatérése” után a világ nyilvánossága előtt a tiszteletét bemocskolja? És Szűz Mária nem tud semmit a Földön történtekről? És a hozzá való imádkozás bálványimádás? Ön elfogadja ezt a tanúságtételt?
Tisztelettel: B.Mné
Kedves B.M-né!
Én először is fel mertem vállalni a nevemet, ellenben Önnel, innentől kezdve nem is kellene foglalkoznom azzal a zagyvasággal, amit ír! De a többi olvasóért kivételt teszek!
Kedves Hölgyem. Én ugyanúgy nem ismerem az ön tiszteletre méltó, boldog II. János Pál pápa személyes életét, hogy mit csinált, hogyan élt, mit tett a hétköznapokban, mint Ön. Mert amit róla tudhatok, az politika! Amit a rá vigyázók engedtek közölni a nyilvánossággal. „Szeretnék én” olyan védelem alatt éléni (igazság szerint nem szeretnék). De az én életem abszolut nyilvános! Tömegközlekedési eszközökkel közlekedem, bárki találkozhat velem Debrecenben, bármit megtudhat rólam. Nincsenek titkok az életemben. Azonban azt nem hiszem, hogy bármelyik pápa élete nyitott könyv lenne számunkra. Ja, hogy milyen legendák keltek róla szóban, vagy nyilvánosan, milyen alázatos volt, azt nem tudom. Amint azt sem hogy volt-e ágyasa, cselédje, vagy sem, luxusban él-e, vagy sem, nem tudom.
Nem az a kérdés, hogy én mit hiszek, hanem az, hogy a szentek imádása(!) (és most ezen van a hangsúly – az imádáson, a hozzájuk való imádkozásról(!)) -, az helytelen! Ebben biztos vagyok.
„A törvény nevelőnk Krisztusig Mi tehát a törvény? A bűnök miatt adatott, amíg eljön az utód, akinek az ígéret szól. A törvényt angyalok közölték közbenjáró által. Közbenjáróra nincs szükség, ahol nincs két fél. Isten pedig egy.” (Gal 3:19-20)
Vagyis a szentekhez való fohászkodás értelmetlen, mert Jézus Krisztus maga könyörög értünk. Nincs más közbenjáró! Aki ezt kétségbe vonja, az Jézus Krisztust vonja kétségbe: „Én vagyok az út, az igazság és az élet; senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam.” (Jn: 14:6)
Én kételkedem az efféle kinyilatkoztatásokban, mint amik a filmen vannak, de az tény, hogy többen vissza jöttek a halálból (lásd: Lázár, Jairus leánya, naini ifjú, …), tehát igenis lehetséges, hogy valaki csodás dolgokat láthatott.
Kedves Hölgyem!
Önnek sem kellene többet tennie, csak rendkívül komolyan tanulmányozni a Szentírást, és megértenie (ha segítség kell, írjon a NIF-nek, eljuttatják a levelét, és azután felvhetjük a kapcsolatot!), hogy CSAK EGYETLEN ÚT VAN AZ ATYÁHOZ!!!
Igen, a szentekhez való imádkozás épp úgy hiba, tévút, mint a holt rokonainkhoz való könyörgés. Megmondta Jézus, hogy nincs átjárás a Menny és a Pokol között.
„Történt pedig, hogy meghalt a koldus, és felvitték az angyalok Ábrahám kebelére. Meghalt a gazdag is, és eltemették. Amint ez a pokolban kínok között gyötrődve felemelte a tekintetét, látta távolról Ábrahámot és kebelén Lázárt. Ekkor felkiáltott: Atyám, Ábrahám, könyörülj rajtam, és küldd el Lázárt, hogy ujja hegyét mártsa vízbe, és hűsítse meg a nyelvemet, mert igen gyötrődöm e lángban. De Ábrahám így válaszolt: Fiam, jusson eszedbe, hogy te megkaptad javaidat életedben, éppen úgy, mint Lázár a rosszat. Ő most itt vigasztalódik, te pedig gyötrődsz. Ezen felül még közöttünk és közöttetek nagy szakadék is tátong, hogy akik innen át akarnak menni hozzátok, ne mehessenek, se onnan ide át ne jöhessen senki.” (Lk 16:22-25)
Éppen ezért azt gondolom, hogy mindenkinek fellőségteljsen kell élnie az életét, mint aki tudja, hogy ennek az életnek előbb-utóbb vége lesz! Kérdje meg önmagától – és ez nem a szentektől függ, csakis önmagától -, mennyire veszi komolyan Isten szavát?
Szó, mi szó, én nem tudok másról beszélni, csakis Jézus Krisztusról!
Czakó István
Kedves Czakó úr!
Köszönöm a válaszát.
Tisztelettel: B.Mné
„Mi, a magyar nép tagjai, férfiúi, asszonyai, fiai, lányai – magyar állampolgárok – követeljük a kormánytól az elmúlt 21 évben – az ún. „rendszerváltás” óta – ill. a „spontán privatizáció”-nak nevezett időben történt törvénytelen vagyonszerzések, meggazdagodások felülvizsgálatát, azoknak a felelősségre vonását, akik nem tudásuk, kiváló teljesítményük alapján gazdagodtak meg, váltak dúsgazdaggá, sokszoros milliomossá, milliárdossá, hanem kapcsolatrendszerük révén”
Ja ez különösen tetszik. Aztán talán belegondoltatok abba is hogy a most hatalmon és 2/3 -os többséggel bíró politikusaink és háttértámogatóik hány munkanapot töltöttek a civil versenyszférában akkor alaposan el kellene csodálkozni. Ami azt is jelenti egyben ( a tiszta logika szerint) hogy teljes vagyonuk az adófizetők pénzéből került kihasításra. Ha csak ezeket az összegeket (amit a képviselő urak bevallottak a rendszerváltás után) összeadnánk meglenne a magyar államadósság fele. Az is érdekes hogy amíg a jobb oldal ilyen demagóg dolgokkal foglalkozik , és „döglött lovakat rugdosnak” addig nem veszik észre hogy közelít feléjük egy már jogilag jól előkészített ” hosszú kések éjszakája” . Még talán nem késő felébredni. Nem kéne elhinni hogy a kommunisták után nincs következő ellenség. Azokat úgy is megvédi az unió, de vannak akikért a harang sem fog szólni.