KÉRJÜK, ENGEDÉLYEZZE BÖNGÉSZŐJÉBEN A HIRDETÉSEK MEGJELENÍTÉSÉT, EZZEL TÁMOGATJA A PORTÁL MŰKÖDÉSÉNEK FENNTARTÁSÁT!

KÖSZÖNJÜK!

Antiszemitizmus-e a gonoszság ellenzése?

antiszemitizmus-izraelMa egy-kettőre rásütik az emberre, hogy antiszemita, rasszista, gyűlölködő, fajgyűlölő, szélsőjobboldali, sőt náci. Nem kell más hozzá, csak annyi, hogy felemelje a szavát a világban folyó globalista- és pénzdiktatúra ellen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mi is az oka ennek? Engem bántott, hogy azonnal megbélyegeztek egyesek, mert kritizálni mertem a zsidóság egy kicsi, ám annál hangosabb, agresszívebb nagy hatalmú rétegének mai viselkedését. Elgondolkoztam hát, hogy valóban, nem estem-e az eszetlen gyűlölködés csapdájába, s megnyugodva állapítottam meg, hogy nem…

Arra a következtetésre jutottam ugyanis, hogy a globalizmus vezérei, a világ gazdasági és pénzügyi vezetésének tagjai között, a népességük arányához viszonyítva, elképesztően nagy számban vannak zsidó származású emberek. Minden valamire való vezető pozíciót ők foglalnak el, s erről nem én tehetek, ez tagadhatatlan tény! Talán éppen ez az oka, hogy kézzel-lábbal tiltakoznak az ellen, hogy nyilvánosságra hozzák a gazdasági és pénzügyi világ valamint a globalizmus vezetőinek származási hovatartozását, mert akkor nyilvánvalóan fény derülne erre a tényre. Márpedig ez a vezetői réteg tehet arról, hogy a világban a jelenlegi elosztási viszonyok vannak. Ők hozták ezt létre, s ők tartják fent, minden eszközzel. Miközben a világ nagyobb része tengődik, ők fékezhetetlen kapzsisággal akarják megfosztani az emberiséget minden javuktól. Erről megint csak nem én tehetek. Ez is tény.

Azon is elgondolkoztam, hogy gyűlölködés-e az, ha szóvá teszem az efféle magatartást, és nem hagyom szó nélkül az ilyen bűnös viselkedést. Meg kellett állapítanom, hogy nem gyűlölködés, sőt az lenne bűnöm, ha – miután ezt megláttam – nem emelném fel ellene a hangom, és szemet hunynék a bűn fölött, mondván, az ítélkezés nem az én dolgom. Csakhogy ítélkezés-e az, ha szóvá teszem a bűnt? Nem ez lenne-e minden hívő embernek a feladata? Természetesen az ítéletet Istenre kell bíznom, de nem tehetek úgy, mint ha semmi nem történt volna, ha mindezek a dolgok a szemem előtt játszódnak le. Felelősen gondolkodó hívő emberként nem kötelességem-e a másik lelki üdve érdekében szólnom neki, hogy: „Állj meg, barátom, mert gyalázatos dolgokat művelsz embertársaiddal szemben!”? Nem ezt tették-e annak idején a próféták és az apostolok? Meg is kapták érte a magukét!

Megnyugodva állapítottam meg tehát, hogy nem vagyok gyűlölködő, csak aggódom embertársaimért. Azokért is, akiket meglopnak, kizsigerelnek, és azokért is, akik eltévedtek, és féktelen kapzsiságba, erőszakosságba, mondjam azt, hogy bűnbe estek.

A 2002-es adatok szerint összesen mintegy 13 millió zsidó él a világon. Ebből azok száma, akikről, mint eltévedettekről beszélek, Simon Peresz ominózus 2007.10.10-én egy tel-avivi gazdasági kamarai konferencián elhangzott beszéde szerint is, mindössze 20-30 ezer. Vagyis a teljes létszám 0,15-0,23 %-a (vagyis 1,5-2,3 ezreléke). Ez elenyésző, de ha azt nézzük meg, hogy a globalizmus, a gazdasági és pénzügyi (nem beszélve a politikai) világ vezetői között mekkora arányt képviselnek, megdöbbentő eredmény jönne ki, mert az már 70-80 %-os lenne. Vagyis egy piciny, de annál agresszívabb és gátlástalanabb csoport uralkodik a világon. Sajnos, ezek származásuk miatt az egész zsidóságra rossz fényt vetnek. Ez az oka a világban újra és újra lábra kapó, egyes ostoba emberek által a teljes zsidóságra kivetített zsidóellenességnek, esztelen gyűlölködésnek.

Talán az, ha nem hallgatjuk el tiltakozásunkat ennek a kis csoportnak a terrorja ellen, felébreszti a csendes, tisztességes és a többségi társadalmakba beilleszkedett zsidóság figyelmét, hogy vessék ki maguk közül ezeket a gonosz embereket. Mert a gonoszsággal senki nem érthet egyet és nem vállalhat vele közösséget. Ráadásul az a valóság, hogy ez a maroknyi csoport ateista, libertiánus nézeteket valló (vagyis a szabadosságot, a devianciát és mindenféle anarchiát támogató), hazátlan, beilleszkedni nem akaró kozmopolita emberekből áll. Ők a „világpolgárok”, akik mindenki fölött állóknak tartják magukat, ezzel is fokozva az irányukba ható ellenszenvet. Sajnos, szemmel láthatóan gerjesztik is ezt az érzést, hogy okuk legyen acsarkodni a világ ellenszenvére, megbélyegezni az embereket, hogy antiszemiták, gyűlölködők és gyilkos szándékúak. Egyszerűen provokálják a népeket.

Megdöbbentő, hogy az ilyen provokációkkal kirobbantott háborúkból ez a csoport mindig győztesen, még jobban meggazdagodva került ki, nem sajnálva saját népe áldozatait sem.

Mivel több zsidó barátom is van, akikkel nagyon jól vagyunk, származásukkal mit sem törődve, sőt sok mindenben egyetértve, s végig gondolva azt is, hogy kik ellen is tiltakozok én (nem a zsidóság ellen, hanem a fent említett maroknyi csoport ellen!), meg kell állapítanom, hogy nem vagyok sem antiszemita, sem gyűlölködő, csak tiltakozom a bűnös gonoszság, kapzsiság és erőszak ellen. Ezért kérem ki magamnak a megbélyegzést!

ISTEN ÓVJA MAGYARORSZÁGOT!

Czakó István

Nemzeti InternetFigyelő

 

Tisztelt Olvasók! A portál működtetéséhez nagyon nagy szükségünk van az Önök támogatására.

Kérjük Önöket, hogy a

DONATE

gombra kattintva segítsék anyagi hozzájárulásukkal működésünket!

A portál valóban független, anyagi támogatást semmilyen szervezettől, vagy politikai erőtől nem kapunk, ezért a legkisebb támogatásnak is örülünk.

Nagyon köszönjük!

 

Mementó 2006 emlékmű

Petíció az emlékmű megvalósításáért!

Aláírásával egy elvi támogatást fogalmaz meg. Amennyiben elegendő társadalmi támogatást gyűjtünk össze, elindítjuk a megvalósításhoz szükséges jogi és szakmai lépéseket.

Kattintson ide a petíció aláírásához!

További részletek itt!

24 thoughts on “Antiszemitizmus-e a gonoszság ellenzése?

  1. Egyetértek Czakó István írásával és csatolom a néhai Krassó György 1989 június 27.-én mondott, ide vonatkozó intelmét:
    „Minden politikai és gazdasági lépést csak a magyar nép érdeke vezéreljen!”
    (Krassó György Budapest 1932 október 19. – Budapest 1991. február 12.)
    Az 1989-es „Rendszer/módszer váltás” leple alatt, mindannyiunk közös tulajdonából milliárdos vagyonokat összelopó siserahad ezen legfeljebb csak mosolygott.

    Lévay Atilla

  2. Egyetértek a cikk írójával.Annyit azért hozzátennék,hogy az a „szűk réteg” nem is olyan szűk.
    H.B.
    A cionizmus egy egyedülálló módszer, amelynek célja, hogy tökéletessé tegye a világszerencsétlenségeknek és az emberi fájdalomnak az átalakítását zsidó haszonná.”
    „A cionizmus valahogy mindig kész volt bármely vezető hatalom gyarmatosító érdekeinek a kiszolgálására.”

  3. hmm.. Azért nem szeretem az ilyen írásokat, mert erősítik azt a jól besulykolt nézetet, miszerint az antiszemitizmus a világ főbűne. Hát nem az. Már csak azért sem, mert izrael 12 törzse mind szemita, de csak egyel, a zsidókkal vannak igazán bajok. De még ehhez is sürgősen hozzá teszem, hogy soha nem a vérségi/faji, mondhatni fizikai valójukban van a probléma. Megpróbálják úgy beállítani, hogy ez az anti izé, valamiféle előítéletesség, pedig a cionizmus atyja, Herzl Tivadar is megmondta, hogy ez utóítélet, azaz tapasztalat eredménye. Ő fogalmazta meg, hogy ahol nincsenek zsidók, ott nincs zsidó ellenesség, ahol azonban megjelennek, ott rövidesen kivívják az őket befogadók ellenszenvét. Egyértelmű tehát, hogy a viselkedéssel van a baj. Míg a kereszténység (de nem kizárólag a kereszténység) egyetemesen embernek tekint mindenkit akit a főbb fizikai jellemzők és az egyéni/társadalmi viselkedés annak mutat, addig a zsidó embernek csupán a zsidót tekinti. És ez így volt már az több ezer éve is, akkor, amikor még a cionizmusnak se híre se hamva nem volt. Ezért utálták meg a zsidókat minden korban és minden országban ahol megjelentek és nem csak a nagy, hanem a kicsi zsidókat is. Vagy megszerették őket, mert mindig adtak kölcsönt, de elég együgyűek voltak, hogy ne vegyék észre, hogy kölcsönre éppen a zsidó miatt van szükség. Boldogabb időkben a bölcs királyok törvényeket hoztak, hogy kitiltsák, később, hogy korlátozzák a zsidók működését, mert a nemzettestvéreit megnyomorítja a zsidó működése. Mára elérték, hogy minden kormány előírja, hogy szeretni kell a zsidókat.
    Holnap talán előírják, hogy szeretni kell a szúnyogokat is. És akkor nem merek lecsapni egyet sem, mert rögtön följelentenek a szúnyog egyéni holokausztja miatt és egész életemre rám sütik az antiszunyogita bélyeget. Akkor aztán megnézhetem magam.
    eSzeL

  4. Kedves eSZeL!

    Írásom egyáltalán nem sugallja azt, amit írt! Az, hogy Ön mit képzel bele, nem az én gondom.

    Célom nem a zsidóság viselkedésének elemzése volt, s nem annak feltárása, hogy miért utálják a zsidókat (bár gondolkodásom közben ezt is érintettem) hanem azt vizsgáltam, hogy lehetnek-e igazak a rám sütött vádak. S megbizonyosodtam róla, ahogy logikusan végig gondoltam a dolgot, hogy az engem vádlók, miszerint én antiszemita és gyűlölködő vagyok, mind hazudnak, és szándékosan csúsztatnak, elferdítik az igazságot, vagy csupán ostoba módon, nem is gondolkozva szajkózzák azt, amit beléjük vertek a neoliberális és cionista ideológusok és médiumok! Nyugodtan mondhatom, hogy a bűn néven nevezése nem jelent semmiféle antiszemitizmust, nácizmust és gyűlöletet, csak az agresszív, acsarkodó terroristák próbálják így beállítani, hogy ki ne derüljön az igazság, hogy éppen ők az aljas gazemberek! „A legjobb védekezés a támadás” elvét követik.

    Az, hogy Ön ebbe még mit magyaráz bele, vagy mit hiányol, nem az én problémám.

    Üdvözlettel: Czakó István

    1. Tisztelt Czakó István!
      Akkor most rövidebben. „Nyugodtan mondhatom, hogy a bűn néven nevezése nem jelent semmiféle antiszemitizmust” Na és ha azt jelenti? Akkor mi van? Tudja, amúgy horngyulásan. Na és? Ebben a fene nagy liberalizmusban (ha szigorúan veszem) mindenkinek szíve joga kellene hogy legyen, hogy azt utálja, gyűlölje amit akar. Ezt még Fricz Tamás is elmondta pár hete az Echo tv-ben. Miért kell erről magyarázkodni, fejtegetni, elemezgetni. Ha van akkor van, ha meg nincs akkor nincs. A mai szabadelvűség hozza azt, ami miatt a magyarázkodás beindul. Amiért ma a cigány gyűlölheti a magyart, a magyar nem a cigányt. A zsidó gyűlölhet bárkit, a zsidót nem gyűlölheti senki. Szóval nem magyarázok BELE semmit, nem hiányolok BELŐLE semmit. A létjogosultságát kérdőjelezem meg.
      Üdvözlettel
      eSzeL

      1. Kedves eSZeL!

        Ha már liberalizmust emlegeti (amit én az emberiség legnagyobb és legkárosabb szellemi férgének tartok), engedje meg nekem, hogy azt tartsam fontosnak magamra nézve, amit én akarok.

        Lehet, hogy Önt nem érdekli, ha antiszemitának nevezik, de engem igenis érdekel, ha rám mondanak ilyet, mert az szemenszedett hazugság, és aki nem hiszi el, hogy sem antiszemita, sem gyűlölködő nem vagyok, az engem nevez hazugnak, amit rossz néven veszek.

        Lévén felnőtt ember, majd én eldöntöm, hogy mit tartok magamra nézve fontosnak és mit nem. Ha ezen írásomat olvasva is még valaki antiszemitának és gyűlölködőnek nevez, arra már legyintek, hiszen értelmi fogyatékosnak, ill. gonosz embernek tartom, s az ilyenek véleménye már nem érdekel!

        Üdvözlettel: Czakó István

  5. Nagyszerű. Elhatárolódást nem máson kell követelni, hanem a hatalmasok csendes, élősködő erőszakrendszerének cinkosan hallgató, (mert) valamennyire abból hasznot húzó, önmagát zsidónak — vagy bármely csoporthoz — tartozónak valló többségnek kéne végre elhatárolódnia azoktól, akikre a jogos indulat vetül.
    (No de szélesebb horizonton tekintve mindnyájan ebben az elidegenedett, élősködő, természetellenes, öngyilkos „civilizációban” élünk és nemigen határolódunk el…!)
    Nekik kéne vállalni a szembenézést és nem elbújni a partizán múltba és a régi sérelmek kántálásába, mert ez csak azt mutatja, hogy az egyenes, de rideg valóság helyett a nyálas, nyúlós nyájszellem rabjai (nemzeti, faji identitás), és nem ébredtek rá egyéni, emberi felelősségükre, amire ugye Jézus is felhívta a figyelmet, mint az egyetlen hazavezető, vagy boldogságba vezető útra!!!
    És az, hogy a múlt üldözési kaptafájára húznak minden mostani kritikát, ahelyett, hogy tételes, logikus választ adnának rá, kritikán aluli; nem visz sehova, csak a bunker mélyére. Világos, ha valaki nem akarja meghallani az itt és most helyzetet, hanem folyamatosan a múltra hivatkozik, az nem akar közös megoldást. A múltban él: lemaradt.

    Eleddig ez a többség nem tett mást, mint az Ószövetségi istenképen élősködött, ezért / vagyis más népeken, akár a kiválasztottság „jogos” felhatalmazásában, akár másra hivatkozva.
    Az új szövetséghez, vagyis bármely igazi megújuláshoz, vállalni kell a nyájtól való szakítás kínos útját mindnyájunknak.
    Tessék színt vallani, mielőtt a végső krízis még sokkal súlyosabb megalázása kikényszeríti, mert úgyis ki fogja. Ez az élet fejlődése, rendje. Na persze az ó-szövetség nem a virágzó rend, hanem a lefagyott, merev rendszer jegyében áll, ami már rég (Jézus óta, vagy nem?) élő halál : haldoklás. Nő(ie)tlenségében, érzéketlenségében kiégett, fásult öregember „ő”. Ez a patriarchális, fekete lezártság, a fénytelen halál…

    Amíg nem élek valamit, nem tudhatom mi annak a törvénye, mi az élet rendje, maximum az élettől gyorsulva távolodó, így egyre impotensebb elméleteim lehetnek. Épp ezért másokkal próbálom saját leragadt világom fenntartatni és a múltra hivatkozva egyre elképesztőbb sérelmeket vélelmezni, akár gyártani, ahol már végül minden ellenem lászik lenni. Ez üldözési fóbia, paranoia — a farkába harapó kígyó.

    Az elidegenedettségből hiányzó közvetleséget, besőséges, bizalmas, természetes…. normális életet persze kénytelen vagyok pótolni, mástól irigylem, magam egyre jobban féltem, kivetítek, fóbiákkal, kényszerekkel teleszívom magam, és közben egyre növekvő lelkiismeretfurdalással, megtévesztéssel, kerülő úton és ezért elkerülhetetlenül: erőszakkal fogok élni, és elragadom mástól, amit lehet !!!
    Félelem és erőszak egymás tükrei…
    Ördögi kör ez, világunk alapvető éretlensége…
    Az idő sürgetése már nagyon erős.
    Aki nem néz szem:be, bunkert épít — saját sírját. Ő már csak onnan tud majd újjászületni. Reméljük kevesen lesznek ilyenek!
    „És egy szívet adok nekik, és új lelket öntök beléjök; és elveszem a kő-szívet az ő testökből, és hús-szivet adok nekik.”

    Molnár Kálmán

  6. SZITTYA HARCOS
    EGYETÉRTEK A LEÍRTAKKAL ÉS A HOZZÁSZOLÁSOKKAL CSAK EZ
    NAGYON KEVÉS MERT NEM EGY SIMA ÖSSZEJÖVETEL VOLT HANEM EGY A MAGYAR NEMZET KI IRTÁSÁRA ÖSSZEGYÜLT MAFFIA KONGRESSZUS VOLT.
    EZEK A ZSIDÓ – MAFFIA – BANKÁROK NEM RIADNAK VISSZA SEMMITŐL MERT TUDJÁK HOGY HOVA KELL JÖNNIÜK.
    A KÁRPÁTOK HEGYEI FOLYOI ÉS ERDEI VALAMINT A TÖRTÉNELME
    ARRA SUGALJA ÖKET HOGY MEGTALÁLJÁK VÉGLEGES OTTHONUKAT.
    A KEZDET 1914 – 1918 -AS 1 VILÁGHÁBORÚ VOLT.
    AMIKOR EL KELLET TAKARITANI AZOKAT A MAGYAR NEMZETBEN
    GONDOLKODÓ NEMES ÚRAKAT AKIK A NEMZETÉRT ÉLTEK.
    ŐKET NEM A PÉNZ ÉS AZ URALOM HAJTOTTA HANEM
    A HAZA IRÁNTI SZERETETT ŐK UTBAN VOLTAK A CIONISTA ZSIDÓ
    MAFFIÁNAK.
    MAGYARUL NEM ILLETEK BELE ABBA A FOLYAMATBA AMIT
    AZ 1 VILÁGHÁBORÚBAN VÉGHEZ VITTEK , AMIT ÚGY HIVUNK
    SZABAD RABLÓ KŐMŰVES REMEKMÜ.
    EZEKRŐL MÉLYEN HALLGATNAK MEG ARRÓL IS HOGY MENNYI ÁRTATLAN EMBER VÉRE KIFOLY A SEMMIÉRT.
    KÖVETKEZET 1918 ITT KÉT BÜNT KÖVETTEK EL
    AZ ELSŐ AMIKOR RÁNK ERESZTIK A VÖRÖS GRÓF ELVTÁRST ÉS
    BÜN BANDÁJÁT.
    EZ AZ ELMEBETEG GAZAEMBER AZT SE TUDTA MIT CSINÁLT AMINEK AZOTA IS SZENVEDŐI VAGYUNK.
    EZT ÚGY HÍVJÁK HOGY KÁRPÁT MAGYAR NEMZET ÁRULÁS
    EZT MAI NAPIG SENKI NEM VIZSGÁLTA FELÜL.
    A MÁSODIK HOGY MINDEN VÉGVONALRÓL ELZAVARTA A
    HAZA VÉDŐIT ÉS A KÁRPÁTOKAT ÁT ADTA A ZSIDÓ ANTANTNAK
    MERT OTT ABBA A CSAPATBA EGY NEMZETI SEM VOLT AZ BIZTOS
    A HARMADIK HOGY 1918 DECEMBER 1 – ÉN ÁTADTA ERDÉLYT A
    ROMÁNOKNAK ÉS EZZEL A 35000 ÉVES SZÍN TISZTA MAGYAR
    ERDÉLY ELVESZET VÉGLEG.
    1919 BEN A ZSIDÓK KÖVETEÉSEI ALAPJÁN ÍRTÁK MEG A TRIANONI
    ÁLL – BÉKÉT BENNÜNNKET MEG JÓL BE ETETTEK HOGY ESÉLYÜNK SE LEGYEN A VÉDEKEZÉSRE.
    EZT SEM VIZSGÁLJA SENKI SEM.
    AZ UTOLSÓ CIONISTA – SZABAD RABLÁS
    1920 JANUÁRJÁBAN KEZDŐDIK.
    A ZSIDÓK KINÉZTEK PÁR MARIONET BÁBUT MAGUKNAK ÉS JÓL
    ELSZORAKOSZTAK VELÜK ADDIG AMÍG ÉSZHEZ NEM TÉRITETÉK
    ŐKET HOGY EZ NEM A TI HAZÁTOK CSAK TURISTÁK VAGYTOK ITT.
    EZT AZ ŐKRÖK MEG BEVETÉK ÉS ELHITTÉK.
    AMIKOR HORTHY MIKLÓS HAZATÉRT NEM HÍT A SZEMÉNEK HOGY
    ITT MI FOLYIK.
    GYORSAN NEKILÁTOTT A MUNKÁNAK DE EKKOR MÁR KÉSŐ VOLT.
    HORTHY MIKLÓS EGY ÉVVEL KORRÁBAN TÉR HAZA AKKOR
    MA NAGY-MAGYARORSZÁGBAN 50 MILLIÓAN ÉLÜNK ÉS NEM
    MEGTŐRT GYÁVA NÉP VAGYUNK HANEM EGY FELEGYENESEDET
    TISZTA ZSIDÓ MENTES NEMZET LENNÉNK.
    1920 JUNIUS 04 ALÁIRTÁK A MŰ – BÉKÉT.
    AMIT VALOJÁBAN SENKI NEM ISMERT EL CSAK A CIONISTA ZSIDÓK SENKI MÁS.
    A HORTHY KORSZAK VISSZA ADTA A Z EMBEREK SZABADSÁGÁT AMIT A ZSIDÓK ELVETTEK TÖLÜNK
    MEGALAKUL AZ IGAZI RENDFENTARTÓ OSZTAG
    A CSENDŐRSÉG AMI RENDET TARTOTT
    KÖZÉP – MAGYARORSZÁGON
    1930- AS ÉVEKRE A MAGYARSÁG TELJESEN MEGERŐSÖDIK.
    ÉS 30-AS ÉVEK VÉGÉN MINDEN ÚGY SIKERÜL AHOGY
    HORTHY MIKLÓS MEGÁLMODTA.
    VISSZA JÖN A SZÉKELYFÖLD A DÉLVIDÉK EGY RÉSZE
    DÉL-FELVIDÉK ÉS KÁRPÁTALJA.
    CSAK A FRÁNYA CIONISTA ZSIDÓ NE LENNE MERT AKKOR
    MI LENNE NÉLKÜLÜK.
    1939 09 01 -ÉN A ZSIDÓK KIROBBANTJÁK A 2. VILÁGHÁBORÚT
    ÉS TART HAT ÉVIG MEG AZÓTA IS KÁRPOTLÁS CIMÉN.
    1942 FEBRUÁRJÁBAN A DON – KANYARBAN ODA VESZNEK
    HONFITÁRSAINK AKIK TÁVOL A HAZÁTÓL TISZTESSÉGGEL
    HARCOLTAK A SZIBÉRIA HDEGBEN A SEMMIÉRT.
    EZ NEM GYÁSZ NAP A KÁRPÁT MAGYAR HAZÁBAN CSAK AZ A
    SZEMÉT CIONISTA NEMLÉTEZŐ ZSIDÓ HOLOKAUSZT AZ IGEN
    JAJ SZEGÉNY SEMMIRE KELLŐ GYILKÓS ZSIDÓK .
    NAGYON SAJNÁLOM A SZERENCSÉTLENEKET.
    DE HOL A MAGYAR HOLOKAUSZT RABBIT ÚRAIM.
    MERT MI MAGYAROK RABBOK VAGYUNK A SAJÁT HAZÁNKBAN
    1944 – 1948 A ZSIDÓK AZT CSINÁLTAK VELÜNK AMIT AKARNAK
    LÓGTAK IS A MAGYAROK A FÁKON SZÉP SZÁMBAN CSAK
    AZ A BAJ HOGY FORDITVA KELLET VOLNA LENNI.
    AKKOR MA SEMMIFÉLE KONGRESSZUSUK NINCS A MAGYAROK
    FŐVÁROSÁBAN A SÁLEMI RABBIKNAK.
    1950 – 1953 A KOMMUNISTA ZSIDÓK RÉM TETEITŐL VOLT GYALÁZAT A KÁRPÁTOKBAN.
    A FŐVEZÉR EGY RÓTH MANÓ NEVEZETŰ GAZ GYILKÓS ZSIDÓ
    AKI MAGYAR VOLT MIND KIÍRTÓTA EGY SZÁLLIG HOGY
    SENKI NE MARADJON ÉLVE.
    A CIONISTA ZIDÓ ELJENEZTETE MAGÁT A LEBÚTITÓT
    MEGRABOLT BIRKÁIVAL,AKI NEM TÁNCOLT AZ MENT
    SZIBÉRIÁBA GULÁG NÉZŐBE ILLETVE RECSRE BÁNYA TÚRÁRA.
    AMIKOR ENNEK A RÉMSÉGNEK VÉGE LETT.
    JÖTT A LÉLEGZET VÉTEL
    1953 – 1956 NOVEMBER – 04 IG TARTOTT MERT EGY
    CSERMANEK JÁNOS NEVEZETÜ ZSIDÓ NEM TÜRTE
    A SZABADSÁGOT.
    KEZDŐDIK A 2.VÉRENGZÉS AMI 1963 – IG TARTOT.
    UTÁNA HIPPNOZIS KÖVETKEZIK AMIT ÚGY HÍVNAK HOGY
    LEGVIDÁMABB BARAKK
    VOLT FORRÓ VIRSLI LÁNGOS LANGYOS SÖR MEG BALATON
    ÁLL NÉMETEKKEL.
    ÉS KÖTELEZŐ FELVONULÁS MÁJUS – 1 ÉN VÖRÖS LEPEDŐKKEL TAKART PIROS-FEHÉR-ZÖLD ZÁSZLÓKKAL
    ÉS IDEIGLENESEN HAZÁNKBAN ÁLLOMÁSOZÓ OROSZ
    HADSEREGGEL.
    EZ VOLT 1963 – 1988 – IG TARTÓ NÉP LE BUTITÁS.
    A NÉP MERT EKKOR MÁR RÉG NEM NEMZET VOLT CSAK NÉP
    ELHITE HOGY EZ AZ ÉLET AZ IGAZI SE ELŐTE SE UTÁNA NEM
    VOLT KÁNAÁN AZT HITÉK HOGY EZ A SZABADSÁG CSAK
    NEM ENGEDTÉK LÁTNI A VALOSÁGOT.
    NESZE MAGYAR EZ VALÓ NEKED , HA KINYILSZ MÉSZ
    A FOGÁSZHOZ UTÁNA A BÖRTÖNBE ÉS VALATÁSOKRA
    ÉS VALAMI A PAPÍR KÖTELEZŐ VOLT ALÁIRNI ÉS JELENTENI
    HA VALAKI MAGYARKODIK AKKOR JAJ AZ ILLETŐNEK.
    1965 UTÁN JÖNNEK A ZSIDÓ ZENÉSZEK ÉS TÓLNOKAIK.
    AKIK MEGIRTÁK HOGY MIRŐL ÉNEKELJEN A RABBI.
    EZEK BUSÁSAN ÉLNEK MA IS MÍG A TISZTES MAGYAR
    A KUKÁT TURJA.
    EZEK MEG MULATNAK LÁSD KORDA RABBIT ÉS
    KLÁRA SALEM ASSZONYT VAGY A ZSINAGOGA SZTÁRJÁT
    A PRESSZER PICI RABBIT.
    AKKOR A MAGYAROK ELŐL TITKOLTÁK ÉS MINDENKI ÜNNEPELTE ÖKET.
    A LEPEL HAMAR LEHULT ÉS MA MÁR CSAK A ZSINAGOGA ÉS A
    KÁRTYA SZTÁRJAI.
    1970 – TŐL JÖN A MAFFIA ZSIDÓ AKINEK NEM ELÉG AZ A MI VAN MOST MÁR A PÉNZÜNK IS KELL NEKI.
    INNENTŐL KEZDVE MEGVAGYUNK LÁNCOLVA MERT AMIG AZ ADOSSÁGUNKAT VISSZA NEM FIZETJÜK ADDIG NEM
    ERESZTIK EL A MGYAROKAT.
    EZ SOHA ADDIG NEM LESZ MÍG EGY ÉRTELMES MAGYAR
    LESZ AKI AZT MONDJA HOGY ÁLLJ NE TOVÁBB MERT EZ CSAPDA ÉS LEÁLLITJA VÉGLEG A PÉNZ KIÁRAMLÁSÁT AZ ORSZÁGBÓL.
    1971 -TŐL KEZDVE AZT IS MEG SZABJÁK MI LEGYEN A MAGYAR
    KÚLTURA ERRE ODA TESZNEK EGY ACÉLT HOGY ELVÉGEZE A
    PISZKOS MUNKÁT AMIKOR MÁR ELVÉGEZTE ÚGYE MEGY MAGÁTÓL IS ELHAJTJÁK VAGY LEFOKOZZÁK A RABBIT HAVERT
    1980 – 1988 IG ÖSSZEDŐL A ZSIDÓ KOMMUNIZMUS
    MEGHAL MOSZKVA FEJE BREZSNYEV ELVTÁRS
    S UTÁNA MÉG KÉT BÁB ESIK ÖSSZE.
    A MAGYAROK MEG A KÁNAÁN VÉGÉN JÁRNAK.
    NEM SEJTVE HOGY ENNEK HAMAROSAN VÉGE S JÖN
    A SÖTÉT CIONISTA ZSIDÓ KAPITALIZMUS
    AMI MAI NAPIG IS TART ÉS NEM TUDNI MIKOR LESZ VÉGE.
    EZT CSAK A JOBBIK TUDJA MEG ÁLLITANI MERT ŐK A
    HORTHY KORSZAK KÖVETÖI ÉS NEM A FIDESZ MERT ŐK LIBEROK ÉS NEM MAGYAROK.
    ELÉRKEZIK A VÁRT NAGY SZABADSÁG AMIBŐL MI SEMMIT
    NEM KAPUNK CSAK EGY KÉT MAFFIOZÓ ZSIROSRA HÍZVA
    DIRIGÁL ÉS TÁNCOLTAT MINKET MAGYAROKAT
    A LEBUTITOT KISEMIZET NÉP MEG BIRKÁN BOLOGATVA
    ASZISZTÁL A ZSIDOKNAK CSAK KÉT MOZGALOM ÉS EGY
    GÁRDA VAN AKI MEGVÉDI A MAGYAROKAT MERT A ZSIDÓK ÉRDEKE AZ HOGY EZ A NEMZET ÖRÖKRE ELTÜNJÖN
    A KÁRPÁT – MEDENCÉBŐL.
    ÉS ŐK NYUGOTTAN TÁNCOLHASSON -E SZÉP FÖLDÖN AMIHEZ
    SEMMI KÖZÜK SINCSEN MERT ŐK KI RABBOLTÁK ÉS KI ÍRTOTÁK
    A MAGYART.
    AMIKOR MI MAGYAROK IDE JÖTTÜNK – E – FÖLDET MÉG NEM
    LAKTA SENKI EZÉRT A MAGYAROK FÖLDJE.
    A KÁRPÁTOK EGY KÜLÖNLEGES ADOTSÁGU HELY.
    EGY ISTEN HÍVŐ NEMZET TISZTA IGAZ TÖRTÉNELEM
    VALODI HAGYOMÁNYA SZÉKELY – MAGYAR ROVÁSIRÁSSAL
    ÉS SZÁMTALAN KINCSEL KÖZTÜK A TISZTA IHATÓ VÍZ
    A MAKÓI GÁZ A MEGMÜVELHETŐ FÖLD.
    EZ KELL NEKIK EZÉRT JÖTTEK S JÖNNEK IDE ÉLNI
    MI MEG RABSZOLGÁK VAGYUNK A KÁRPÁTOKBAN
    NEM CSAK ZSIDOKNAK HANEM A SZERBNEK A ROMÁNAK
    A MŰ SZLOVÁKNAK ÉS A NYUGATNAK.
    HA KIPUSZTULUNK AKKOR 100-150 ÉV MÚLVA ITT SEMMI NEM MARAD CSAK LE PUSZTULÁS ÉS HANYATLÁS LESZ A VÉG
    A KÁRPÁTOKBAN
    A SIRÁNKOZÁS IDEJE VÉGLEG LEJÁRT
    MOST MÁR IDEJE ÖSSZEFOGNI A KÁRPÁT – MEDENCÉBEN ÉLŐ
    MAGYAROKNAK ÉS NEM VESZEKEDNI MERT AZ SEHOVA SE VEZET CSAK A VÉGÉHEZ A NEMZETNEK.
    KÁRPÁT MAGYAR BARÁTAIM
    2014 -BEN MINDENHOL AHOL A JOBBIK MAGYAR MOZGALOM VAN TISZTITSUK MEG ÉS ÉLESZÜK FEL HAZÁNKAT HUNNIÁT
    TAVASZAL ÉS ÖSZEL AHOL LEHET NYERJÜK MEG A VÁLASZTÁST MERT AZ UTOLSÓ ÓRÁBAN VAGYUNK
    KÉREK MINDENKIT TEGYE FÉLRE A SÉRELMÉT S DOLGOZUNK
    EGYÜTT A SIKERÉRT
    KEDVES FIATAL BARÁTAIM
    TITEKET MEG ARRA KÉRLEK HOGY AZ ISKOLÁBAN TERJESZÉTEK A MAGYAR GONDOLATOKAT.
    ÉS HA IDŐTÖK ENGEDI GYERTEK A MOZGALOMBA BE.
    ITT BARÁTOKAT ÉS HAZÁT MUNKÁT NETÁN KÉSŐBB CSALÁDOT IS TALÁLTOK ITT.
    NEKTEK ITT A HELYETEK KÖZTÜNK HAZAFIAK KÖZÖTT.
    MÁSRA NE CSAK MAGATOKRA HALLGASATOK MERT TI
    VAGYTOK A JELEN DE A JŐVÖ IS .
    GONDOLJÁTOK MEG MEGÉRI.
    KÁRPÁT MAGYAR HAZAFI BARÁTAIM
    TI IS GYERTEK NE FÉLJETEK MI MEG VÉDÜNK BENNETEKET
    MI NEM HAGYUK HOGY KI FOSZANAK A CIGÁNYOK
    ÉS A CIONISTA ZSIDOK
    A MOZGALOM KEVÉS ÁLLJ BE GÁRDISTÁNAK
    A GYEREKEID IS TISZTELNEK MAJD ÉRTE ÉS VÉGRE
    HÚS VÉR MAGYAROK LESZNEK ÚJRA PÉLDAKÉPEK
    A KÁRPÁT MAGYARSÁGNAK.
    KÁRPÁT MAGYAR BARÁTAIM
    EMELJÜK FEL FEJÜNK ÉS JÁRJUNK EGYENESEN BÜSZKÉN
    MERT EZ A MI HAZÁNK ESZT SENKI EL NEM VEHETI VÉRTELENÜL TÖLÜNK MAGYAROKTÓL
    CSAK HA MEG HARCOL ÉRTE DE AKKOR SEM ADJUK OLCSON
    A KÁRPÁTOKAT.
    INKÁBB 100 MAGYAR VITÉZ MINT EGY GYÁVA ZSIDÓ.
    MOST BUCSUZOM GONDOLATAIMAT MEG TARTSÁTOK MEG
    MERT LEHET HOGY ÉN IRTAM EZEKET LE ÚTÓLJÁRA.
    SZEBB JŐVŐT KÁRPÁTOK
    SZEBB JŐVŐT MAGYAROK
    EGY TISZTA SZÍVŰ IGAZ NAGY MAGYAR, SZITTYA HARCOS

    1. Kedves Szittya Harcos!

      Látom, nemigen zavarta, hogy írásom nem arról szól, hogy az antiszemitizmus teljes elemzését, okainak és jelenségének teljes feltárását adjam.

      Én csupán az engem ért vadakat vizsgáltam meg, miszerint antiszemita és gyűlölködő vagyok-e, vagy sem. Mivel sokakat megvádolnak ilyen hamis gyanúsításokkal, talán elmélkedésem nekik is segít visszavágni a rágalmazóiknak! Ha ezt elértem, már megérte leírni, mire jutottam gondolkodás közben. Minden esetre megnyugtatóan sikerült tisztáznom magam előtt, hogy nem vagyok sem antiszemita, sem rasszista, sem náci, sem szélsőjobboldali, sem gyűlölködő, csupán néven nevezem a bűnös magatartást. A bűn néven nevezése nem antiszemitizmus, mert ezt nem származás alapján teszem, hanem a tettek alapján. Arról én nem tehetek, hogy a globalizmus, a világ gazdasági, pénzügyi és politikai vezetőinek túlnyomó többsége zsidó származású. Ez szomorú, és rossz fényt vetít a tisztességes többségre. Arról sem én tehetek, hogy emiatt egyes buta vagy rosszindulatú emberek en bloc az egész zsidóságot okolják, s vagy szidják őket, vagy embertársainkat félre vezetik.

      Erről szól az én írásom! Arra nem vállalkoznék, hogy a jelenség teljes elemzését adjam, mert maga a zsidóság sem egységes a kérdésben.

      Üdvözlettel: Czakó István

      1. Horthyval kapcsolatos megállapítása alapvetően rossz! Horthy volt az aki a zsidókat bebetonozta a hatalomba, aki teljesen a kezükre játszotta az országot! nem véletlen, hogy még csak meg se vádolták Nürnbergbe az égvilágon semmivel és a „száműzetésben” is a zsidók tartották királyi ellátásban! Horthy sokkal több kárt okozott a Magyarságnak mint jót! Egyedül 19-ben volt néhány jó tette de akkor mulasztotta el a valódi tetteket a amit tennie kellett volna a Magyarokért és a féreg zsidó bandát kitakarítani az országból! Az összes többi csak mellébeszélés!

        kató rudi

      2. Tisztelt Czakó István!
        Az ismerethiányos ember nem tudja, hogy a talmudon nevelkedett, aszerint élő zsidó mind egyezik abban, hogy szerintük a gojok állatok. Csak rabszolgának jók és amikor már nem szolgálnak megfelelően (a gazdájuk dönti el mikor van ez) levághatók. Ez alól nem kivétel még a Neturei Karta sem, hiszen még a tóra is minden más nép fölé emeli a zsidót. Javaslom a talmud böngészését. Soha nem lehet tudni, mikor hazudik és mikor nem. Mikor és hogyan mondja el az igazat, hogy neki előnyös, nekünk hátrányos legyen. Olyan mint a hamis kutya. lehet, hogy megharap, lehet, hogy nem. Az ilyenektől inkább távol tartom magam.
        Üdvözlettel
        eSzeL

      3. A megszállt Magyarországon antiszemitának lenni hazafias kötelesség nem bűn.
        H.B.

        A Magyar Nemzeti Ellenállás (MNE) még jóval a választások elött készített egy budapesti felmérést, amit természetesen nem közöltek le még a nemzetinek gondolt (hitt) portálok sem…

        Ebből az alábbiak derülnek ki:

        „A huszonhárom kerületben, tehát összesen 23×100 embert vizsgáltunk meg, vagyis 2300 megfigyelést végeztünk, egymástól független három olyan hozzáértő megfigyelővel, akik hitelt érdemlően meg tudták állapítani a jellemző archeotípusokat kinézésre, mozgásra és a tipikus öltözködési szokásokra is ügyelve.

        Ennek eredményeként megállapíthatjuk, hogy nevezett emberek faji megoszlásának aránya ma, 2010-ben, Budapesten, a huszonhárom kerületben a következő:

        Magyar = 627 27,26% ( turáni fehér és fekete hun, kaukázusi és szabír)

        Zsidó = 1046 45,47% (!) (askhenazi, mizrahi, sephard, hassidi, mitnagdi, semita,)

        Cigány = 627 27,26% (indiai és főleg oláh, apró (belterjes, „retró”…) cigány)”

        (Részlet: „ És akkor eljő Mária országa” című tanulmányból)

        Gyakorlatilag mindössze két, azaz kettő kerületben (!) vannak még magyarok túlsúlyban, de már ott se nagyon: Káposztásmegyeren és Cinkotán…

        Az Istenhegyen, Rózsadombon, a Várhegyen, valamint a budai hegyekben gyakorlatilag már nincs is igazán magyarfajú ember!

        Ennek az ismeretnek a tudatában tekintsük meg közszereplőinket, akiknek agyszaggató mondásaival tele vannak a médiák és nem ok nélkül!

        A média ugyanis nagyon fontos szerepet játszik a félrevezetésünkben, befolyásolásunkban, ugyanis szinte kivétel nélkül mindnyájan a tévéből ítélünk, és ezért úgy manipulálnak minket, ahogyan csak akarnak, vagyis úgy, ahogyan az nekik előnyös!

        A „vezetőink” többnyire álnéven és magyarosítva „tevékenykednek” mint „igazi magyarok”!

        Mint említettük, nem ok nélkül!
        EGYÉRTELMŰEN

        „A megszállt Magyarországon antiszemitának lenni hazafias kötelesség nem bűn.” Mondja Ön!

        Én pedig azt mondom: „Aki kardot ránt, kard által vész el!”

        Lelke rajta, hogy mit tart jobbnak! (H)(íradmin)

  7. Kedves Kató Rudi!

    Valószínűleg eltévesztette hozzászólását, s nem nekem szánta, ugyanis én egyetlen szót sem ejtettem Horthy kormányzóról.

    Üdv: Czakó István

  8. Kedves Czakó István

    „Arra a következtetésre jutottam ugyanis, hogy a globalizmus vezérei, a világ gazdasági és pénzügyi vezetésének tagjai között, a népességük arányához viszonyítva, elképesztően nagy számban vannak zsidó származású emberek.”

    Véleményem szerint, a származás nem döntő fontosságú.
    A hitvallás annál inkább.Hitvallást lehet tenni szóban, akár hazugságnak teret engedve. Elkerülhetetlenül megtesszük akkor is
    mikor cselekszünk.Van ellenség, van ellenségkép, ennek képnek
    neve is van. Az, hogy a nevet az ellenség határozza meg, valahol
    érthető, szem bekötve vakon.

    Széplaki István

    1. Kedves Széplaki István!

      Értem én, amit mond, de éppen az az antiszemitizmus alapja, hogy az általam megnevezett szűk csoport tagjai egy néphez tartoznak, és ezt vetítik ki egyes ostoba és gonosz lelkű emberek az összes oda tartozó emberre, nevezetesen a zsidóságra. Ezt használták/használják ki ügyesen egyes rossz szándékú politikusok is, és a szűk csoport aljasságai, fékevesztett kapzsisága, lelketlensége alapján sikerült a buta, gondolkodásra képtelen tömegek szemében az egész zsidóságot bűnös népnek bélyegezniük. Lényegében ez az antiszemitizmus gyökere. Innen már csak egy apró lépés, hogy üldözést hirdessenek az egész zsidóság ellen.

      Most hasonló módszerrel próbálkoznak a környező, az ősi magyar földet jogtalanul bitorló országokban ellenünk is, és megpróbálnak minket mindenféle aljas népnek beállítani, hogy gyűlöletet gerjesszenek ellenünk!

      Éppen ezért kell tiltakoznunk a megbélyegzés minden formája ellen, legyen az zsidó, cigány vagy magyar ellen irányuló.

      Nekem a cigánysággal sincs en bloc problémám, hanem azzal, hogy a kormányok nem néznek szembe a valósággal és pozitív diszkriminációval akarják megoldani a létező ún. cigánybűnözés problémáját. A kifejezés nem azt jelenti, hogy minden cigány bűnöző, hanem azt, hogy van olyan bűnözési fajta, amit jellemzően ők hajtanak végre.

      Mint ahogy nem igaz az sem, hogy minden zsidó ember aljas, gazember, csak van az a szűk csoport, aki az! Tehát a létszámukhoz viszonyított túlzott hatalom és az általuk elkövetett gaztettek, gonoszság az, ami irritálja az embereket.

      Czakó István

  9. Tisztelt (H)íradmin és többiek!

    Bár még nem volt részem háborúban (tűzharcos, fegyveres háborúban), ideológiai, kereskedelmi és bankár háborúban annál inkább. Ezért ez „“A megszállt Magyarországon antiszemitának lenni hazafias kötelesség nem bűn.” Mondja Ön! Én pedig azt mondom: “Aki kardot ránt, kard által vész el!” Lelke rajta, hogy mit tart jobbnak! (H)(íradmin)” ” teljesen téves látásmód. Ha nem tűnt volna fel, a kardot már kirántották ELLENÜNK! Már a magasba lendült, lecsapni készen. A kérdés, hogy mit teszünk. Megvárhatjuk, hogy lesújtson. Könnyű és gyors vég lesz. A másik mindenképpen kardot jelent. A „kard által vész, ki kardot ragad” helyes értelmezése az, hogy ne támadj másokat, mert visszatámadnak. Ha már harcolnak ellenünk és mi nem teszünk semmit, akkor elpusztulunk. Lehet filozofálgatni, de ezek a száraz tények.
    Tegyük fel, hogy egy valóban hazafias kormánya lesz a magyaroknak. Tegyük fel, hogy a magyar bíróság a magyar hatóságok nyomozásai után elítélik a fő bűnösöket. Vagyon elkobzás, életfogytig tartó kényszermunka. Tényleg azt hiszik, hogy önként és dalolva vissza szolgáltatják az ellopott 1000 milliárdokat és börtönbe vonulnak? A zsidók önként és kamatostul visszafizetik a 70 év alatt kizsarolt kárpótlás milliárdokat és lemondanak az aranytojást tojó tyúkról? A bankárok lemondanak a teljesen jogtalan, a nagy semmire beszedett kamat milliárdokról?? Tényleg ennyire rózsaszín szemüvegen át nézik a világot?? Vannak helyek kis hazánkban is, ahol 1000,-Ft-ért elvágják a torkát egy öregembernek!
    eSzeL

    Kedves eSZeL!

    Nem sújt le, mert a kardot rántó el fog veszni! Nem látja, merre halad a világ? Ha Ön keresztyénnek (Istenfélőnek) tartja magát, akkor tudnia kell, hogy semmi nem történhet meg, amit Isten nem enged, s ha megengedi, Ön harcolhat kézzel-lábbal, akkor is veszíteni fog. Imában kérdje Istent, hogy éppen akkor mit kell tennie, ha Önre támadnak, s meg fogja kapni a választ.
    Ha pedig nem hisz Istenben, akkor kaszabolhat ezerrel, úgyis az erősebb győz! Már pedig Ön (Magyarország) ma harmatgyenge!

    (H)(íradmin)

    1. Kedves (H)(íradmin)!
      Istenben hiszek, de nem félem Őt! Szóval nagy elődeink, Atilla, Árpád, István és sorolhatnám, mind elbénázták? ( Igen, ide sorolom Atillát és Árpádot is ) Vagy egyikük sem hitt Istenben? Mert én úgy tudom, hadakoztak rendesen és vitézül. Magyar ország valóban gyenge, de csak azért mert széthúz.
      eSzeL

      1. Az elég baj, ha hisz, de nem féli Istent!

        Tudja, mit jelent ez igazában? Gyanítom, hogy nem!

        Semmi esetre sem azt, hogy reszketni kellene, mert Isten megbüntet.

        Szerintem az igazi istenfélelem azt jelenti, hogy annyira szeretem Istent, hogy félek attól, hogy tetteimmel, makacsságommal, szavaimmal,… elszomorítom, megbántom. Már pedig akit nagyon szeret az ember, azt nem akarja megszomorítani! Számomra ez az igazi istenfélelem!

        (Híradmin)

      2. Tisztelt (H)(íradmin)!
        Ha ebből a szempontból nézzük, akkor valóban félem Istent, vagyis inkább féltem Istennel való kapcsolatomat, de nem félek Istentől. A másik részét pedig örülök, hogy megértette.
        eSzeL

        Kedves eSzeL!

        Nem is kell félni Istentől, hiszen Ő a saját képére és hasonlatosságára teremtette az embert, és nagyon szereti! Aki szereti a Mindenhatót, az nem is akarja megrontani a kapcsolatát vele, és ez az igazi istenfélelem! (Híradmin)

  10. Kedves Czakó István!
    A zsidóság Isten kiválasztott népe. Tőlük Isten egyet kért, hogy szaporodjanak és népesítsék be a Világot! Cserébe hatalmat és gazdagságot ígért.
    Ön azt az erkölcsi igényt fogalmazza meg a zsidósággal szemben, hogy határolódjon el azon társaiktól, akik pénzügyi-gazdasági nyomásgyakorlásuk (ön szerint bűnük) révén uralkodnak a Világon! Lehetetlen vágyak ezek, mert zsidó ember zsidó embert sohasem fog kiközösíteni, hiszen génjeikben az összetartozás, fajfenntartás erősebben kódolt, mint bármi más. Összetartozásuk és összetartásuk erősebb kötés, mintsem azt egy gazdasági bűn felismerése feloldani képes lenne. Soha nem keltődhet olyan taszító erő, amely a zsidóságból bármelyik fajtársukat kilökni képes lenne.
    Amiben ön reménykedik az vágyálom.
    És még egy nem éppen aprónyi adalék: az a pár 10 ezernek hitt izraelita ember, akihez ön a bűnöket pántlikázza, elég szépen csepegtet a haszonból az őket szorosan magukban tartó társainak.
    És azért ez is egy szempont.

    Danluclil

    Kérem, hozzászólását legközelebb írja alá (akár valódi, akár álnéven, hogy aki arra
    válaszolni akar, be tudja azonosítani), mert egyébként kénytelen leszek törölni! Most pótoltam.

    Híradmin!

  11. „Én pedig azt mondom: “Aki kardot ránt, kard által vész el!”

    Lelke rajta, hogy mit tart jobbnak! (H)(íradmin)”

    Kedves Híradmin!
    Ennek bizony propaganda szaga van.Az aranypók ügyel a részletekre.

    Horváth Bertalan

    Kérem, hozzászólását legközelebb írja alá (akár valódi, akár álnéven, hogy aki arra válaszolni akar, be tudja azonosítani), mert egyébként kénytelen leszek törölni! Most pótoltam.

    Híradmin!

    1. Kedves Horváth Bertalan!

      És Ön szerint ki a bánatnak csinálnék propagandát?

      Semmilyen pártnak nem vagyok tagja, s nem kapok egyiktől se semmit,… akkor minek csinálnék bárkinek propagandát: Elmagyarázná? Ahelyett, hogy vádolgat, olvassa el a többi hozzászóláshoz fűzött gondolataimat.

      Üdvözlettel: Híradmin

Itt várjuk hozzászólását!